کد خبر: ۲۰۶۴۴
۱۱:۳۱ -۰۳ دی ۱۳۹۹
فقط چند درصد پول هواداران را به دو تیم می‌دهند
مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: سال‌ها به مردم وعده داده شده که تیم‌های پرطرفدار پایتخت به مردم واگذار می‌شوند، اما هیچ وقت این کار را نکرده‌اند.

امیر عابدینی : هر کس بیکار می‌ شود را می ‌فرستند پرسپولیس و استقلال

نشان تجارت - امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را هم در کارنامه دارد در گفت‌وگوی لایو خبرورزشی و در مواجهه با محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم و همین‌طور علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال حرف‌های جالبی زد.

* متأسفانه در المپیک‌ها نیمی از مدال‌ها را به دلیل کم‌توجهی به ورزش بانوان از دست می‌دهیم. مدال‌هایی که می‌گیریم همه متعلق به مردان است، چون مدال‌های بانوان را نادیده می‌گیریم.

* هر کسی که بیکار می‌شود و دستش از جایی کوتاه می‌ماند را به استقلال و پرسپولیس می‌فرستند و نتیجه این نگاه همین می‌شود که می‌بینیم. باشگاه‌ها مقروض و هواداران ناراضی هستند، چون عشقی در میان نیست.

* مردم اعتمادشان را به سیستم از دست داده‌اند، چون کمتر راست شنیده‌اند و همین موجب بی‌اعتمادی می‌شود. مردم، ولی نعمت ما هستند و موظفیم با آن‌ها صادقانه رفتار کنیم، اما این صداقت در برخی مدیران نیست و این‌ها به پای سیستم نوشته می‌شود و به همین دلیل مردم دلسرد شده‌اند.

* استقلال و پرسپولیس را به دست صاحبانش بسپارید. یک بار به آن‌ها اعتماد کنید. آن‌ها دلشان از هر فرد دیگری بیشتر می‌سوزد، اما آن‌ها بیگانه تلقی می‌شوند و در نتیجه همیشه دور هستند. در حالی که آن‌ها با هواداران در ارتباط هستند و هواداران دلیل نتایج بد و التهاب‌های تیم را همیشه از آن‌ها می‌پرسند.

* سال‌ها به مردم وعده داده شده که تیم‌های پرطرفدار پایتخت به مردم واگذار می‌شوند، اما هیچ وقت این کار را نکرده‌اند. اسپانسر هم که برای تیم‌ها انتخاب می‌کنند چند درصد از پولی که از هواداران می‌گیرد را به دو تیم می‌دهد و باقی پول به واسطه‌ها می‌رسد که این هم باز خیانت در حق هواداران است. من امیدوارم مدیران برای مردم احترام قائل باشند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون