کد خبر: ۲۰۳۵۶
۱۴:۰۷ -۲۶ آذر ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد
ملکی دباره جزئیات حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان توضیحاتی داد.

واژگونی و حریق ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان

نشان تجارت - جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۰۲:۱۶ بامداد امروز (چهارشنبه بیست و ششم آذرماه) یک مورد حادثه واژگونی خودرو منجر به شعله وری در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از بلوار الغدیر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با دو سرنشین مرد جوان هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و بعد از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه و شکستن آن‌ها و عبور از روی آن‌ها وارد لاین مخالف شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در بررسی دقیق‌تر توسط نیرو‌های پلیس راهور مشخص شد که در مسیر غرب به شرق، مسیر مخالف، خودروی ۲۰۶ با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و واژگون شده و در قسمت انتهایی مسیر کناری یعنی در نزدیکی گاردریل‌های کناری مسیر غرب به شرق به صورت واژگون شعله ور شده است.
ملکی گفت: پیش از رسیدن آتش نشان‌ها، یک نفر از سرنشینان از خودرو خارج شده بود و دقیقا مشخص نیست که خودش خارج شده و یا به بیرون پرت شده است، اما یک نفر داخل خودرو محبوس شده بود و خودرو کاملا شعله ور بودف از این رو، آتش نشان‌ها عملیات خاموش کردن آتش را همزمان با خارج کردن و نجات این فرد آغاز کردند که با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت ۰۳:۱۴ عملیات به پایان رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون