کد خبر: ۱۸۷۴۳
۱۸:۲۴ -۳۱ مرداد ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک: اگر تیمم کامل بود پنجم می‌شدیم

تیم ملی ژیمناستیک ایران با سه ژیمناست در فینال تیمی بازی‌های آسیایی شرکت کرد و بار دیگر عنوان هشتمی خود را تکرار کرد.
ورزش و جوان- رضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک پس از تکرار عنوان هشتمی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: همه تیم‌ها به طور کامل به جاکارتا آمدند و ما با تیم چهار نفره در مسابقات حاضر شدیم. ما از تمامی تیم ها یک نفر کم‌تر داشتیم و از این بابت تحت استرس بودیم. ضمنا آقای کهنی از مچ پا مصدوم است و از کیخا خواستیم در دو وسیله غیرتخصصی  در فینال تیمی شرکت کند.

او ادامه داد: با وجود این که یک نفر کم‌تر بودیم بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و در اجرای فنون زیبا کار کردند. دیدید که بچه‌های ایران در فینال برای کسب رتبه بهتر تلاش کردند اما کامل نبودن تیم سبب شد به عنوان هشتمی بازی‌های آسیایی برسیم و رتبه‌مان را در این مسابقات تکرار کنیم.

وی در پایان گفت: امروز سعی کردم غیبت سامان مدنی را در تیم مدیریت کنم. متاسفانه سامان شب گذشته روی یک حرکت ساده مصدوم شد و به فینال نرسید. مصدومیت سامان استرس‌زا بود و تیم ما از هم پاشید. من پیش از اعزام تیم ژیمناستیک بارها گفتم که اعزام  تیم چهارنفره ریسک است و امروز لطمه‌اش را خوردیم. اگر تیم ما کامل بود امروز می‌توانستیم به عنوان پنجمی برسیم و جایگاه‌مان را بهبود ببخشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون