کد خبر: ۱۸۵۹۶
۱۹:۳۶ -۱۸ مرداد ۱۳۹۷
مرحله دوم مسابقات تکواندوی گرندپری ۲۰۱۸ از روز جمعه هفته جاری در روسیه آغاز می‌شود و یعقوبی، احمدی و مردانی به عنوان نخستین نمایندگان کشورمان روی شیاپ‌چانگ خواهند رفت.

ورزش و جوان- به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2018 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه - 19 مردادماه به مدت سه روز در شهر مسکو روسیه برگزار می‌شود.

روز جمعه و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

براساس این گزارش، در روز شنبه - 20 مرداد ماه و در روز دوم مسابقات نیز پیکارهای اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم روی شیاپ‌چانگ می‌روند. روز یکشنبه - 21 مرداد ماه هم رقابت‌های اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که احمد محمدی به عنوان آخرین نماینده ایران در میدان حاضر می‌شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است، این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون