کد خبر: ۱۸۴۱۸
۲۰:۵۶ -۰۸ مرداد ۱۳۹۷

واکنش دبیر فدراسیون والیبال به حواشی برخورد با خبرنگار: درگیری در شان من نیست

دبیر فدراسیون والیبال با تکذیب هر گونه درگیری با خبرنگاران گفت: برخی افراد نان‌شان از فدراسیون والیبال قطع شده است و به همین خاطر به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

ورزش و جوان- امیرحسین منظمی درباره انتشار خبری مبنی بر درگیری او و احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال با خبرنگار شبکه خبر در مراسم استقبال از تیم ملی جوانان و در زمان پرسش درباره بازنشستگی ضیایی اظهار کرد: درگیری به هیچ عنوان در شان من نیست. در طول این مدت همواره ارتباط‌مان با رسانه‌ها خوب بوده است. من فردی دانشگاهی هستم و تازه به پست و مقام نرسیده‌ام و رفتار و کردارم بیانگر شخصیت من است.

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه شخصا در این ماجرا حضور نداشته، در ادامه صحبت‌هایش  افزود: این مطالب برخورد با خبرنگار اصلا صحت ندارد فقط یک خبرنگار پیش ضیایی آمد و از او سوالاتی را پرسید که در آن هنگام ضیایی به او گفت که این مطالب باید در جای دیگری مطرح شود و امروز بحث استقبال از تیم ملی جوانان در دستور کارمان قرار دارد. من هم در آن موقع پیش ضیایی نبودم و مشغول استقبال از بازیکنان بودم.

منظمی در پایان گفت: متاسفانه برخی افراد نان‌شان از فدراسیون والیبال قطع شده است و به همین خاطر به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

او در رابطه با قطعی بودن بازنشستگی ضیایی در صورت تایید شورای نگهبان بر اصلاح قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته گفت: در این رابطه نظری ندارم و واقعا نمی‌دانم چه پروسه‌ای باید طی شود تا این مسائل قطعی شود. خواهش می‌کنم در این باره از شخص رییس فدراسیون سوال بپرسید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون