کد خبر: ۱۸۴۰۳
۱۹:۰۰ -۰۷ مرداد ۱۳۹۷
سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان، گفت: شاید یک انزلی چی بتواند درک کند ملوان یعنی چه. برای انزلی چی‌ها تیم ملوان همه خانواده‌شان است. خوشحالم تیمی که تشکیل داده بودم و مثل بچه‌ام است دوباره سرپا شده و نفس می کشد.
ورزش و جوان- مریم ایراندوست، سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی پس از صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: برای انزلی چی‌ها ملوان، خانواده‌شان است و از وقتی که به دنیا می آیند این تیم برایشان حرف اول را می زند. فقط آمدم وظیفه‌ام را انجام بدهم و این تیم را به لیگ برتر بیاورم. خوشحالم تیمی که تشکیل داده بودم و مثل بچه‌ام است دوباره سر پا شده و نفس می کشد. بازیکنان و مردم شهر خوشحال هستند و این برایم خیلی ارزشمند است.

او افزود: جایگاه ما لیگ دسته یک نبود، اما این چند روز که در لیگ حضور داشتیم جزو بهترین روزهای زندگی‌ام بود  که ملوان و ملوانی‌ها را شاد می بینم.

ایراندوست در مورد تشکیل دوباره تیم بانوان ملوان بندر انزلی، بیان‌ کرد: همه رقبای مان در این دو سال اظهار ناراحتی می‌کردند که ملوان در لیگ برتر نیست و لیگ بدون این تیم صفایی ندارد. همان طور که استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم‌های ریشه دار مثل ملوان، سپاهان و تراکتورسازی را از لیگ برتر مردان حذف کنیم، لیگ قشنگی اش را ندارد، در بانوان هم ملوان حرف اول را می زند و از تیم‌های ریشه دار و یکی از پر افتخارترین ها است.

او در ادامه با بیان این که تیم ملوان دو سال در فوتبال بانوان حضور نداشت، گفت‌: با آمدن مالک و مدیرعامل جدید باشگاه حسن نیت شان را نشان دادند و شرایطی را فراهم کردند که تیم دوباره تشکیل شود. حدود سه هفته‌ زمان داشتیم که تیم را جمع و جور کنیم و به لیگ دسته یک وارد شویم. تیم حاضر در این لیگ از بازیکنان بومی استان گیلان بود که خدا را شکر توانستیم هر سه بازی را ببریم و بدون حرف و حدیث به لیگ برتر صعود کنیم.

ایراندوست در مورد سطح لیگ دسته یک، بیان‌ کرد: سطح لیگ خیلی بالا بود و اصلا فکر نمی کردم تیم‌هایی که شرکت می‌کنند بتوانند به این قشنگی فوتبال بازی کنند. به جرات می‌توانم بگویم روی تجربه‌مان توانستیم صعود کنیم. سارا قمی هم مهره ارزشمند و تمام کننده خوبی بود که خدا را شکر توانستیم به مرحله بعدی که لیگ برتر است، صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی در مورد برنامه‌های این تیم برای شرکت در لیگ برتر، گفت‌: اگر من باشم که قطعا با برنامه باید پیش رویم. نهم مرداد ماه جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه در مورد اهداف و برنامه‌هایمان در لیگ برتر  داریم. لیگ شوخی بردار نیست و باید خیلی قوی کار کنیم. در نتیجه‌ لیست بازیکنانی را که باید جذب کنیم به باشگاه دادم.

او در ادامه‌ افزود: یک اردوی ۱۰ روزه بدنسازی داریم و بعد از آن تمریناتمان در انزلی پیگیری می‌شود. علاوه بر این چند اردوی تدارکاتی داریم. این موارد برنامه‌هایمان است که قبل از شروع لیگ دسته یک به باشگاه داده‌اند و نهم مرداد ماه هم در جلسه‌ای که داریم آنها را بررسی خواهیم کرد تا ان‌شاء‌الله بتوانیم یک ملوان قدرتمند را در لیگ برتر داشته باشیم.

ایراندوست در مورد زمان شروع لیگ برتر  که نیمه اول یا دوم مهر ماه است، گفت‌: اگر این زمان باشد بهتر است، چون وقت بیشتری داریم که بتواینم تیم را جمع و جور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بندر انزلی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی تان از عملکرد ملوان بندرانزلی در لیگ برتر فوتبال چیست؟ بیان‌ کرد: پیش‌بینی با برنامه‌هایی که به باشگاه داده‌ام ، قهرمانی در لیگ برتر است.

ایراندوست در پایان از رسانه‌ها به خاطر حمایت از تیم فوتبال بانوان ملوان تشکر کرد و گفت‌: این چند روز شرمنده رسانه‌ها و هواداران شدم. وقتی می بینم که رسانه‌ها ما را می بینند و اخبار را انعکاس می‌دهند، انگیزه‌ای برای ادامه‌ کار است.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی در سال ۹۵ توسط مدیران وقت باشگاه منحل شد و پس از حضور مالک و مدیر عامل جدید دوباره تشکیل شد و به میدان رقابت‌های فوتبال بانوان بازگشت. این تیم با   پیروزی در هر سه بازی خود در لیگ دسته یک فوتبال بانوان و کسب ۹ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعو کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون