کد خبر: ۱۸۳۹۹
۱۸:۵۰ -۰۷ مرداد ۱۳۹۷

بارون‌زاده: تیم ملی واترپلو شانس مدال دارد/ مدیرکل ورزشکارانش را نمی‌شناسد

رئیس هیات شنای استان کهگیلویه و بویراحمد معتقد است، تیم ملی واترپلوی ایران شانس مدال در بازی‌های آسیایی را دارد اما دو ملی‌پوش واترپلوی این استان دیده نمی‌شوند.

ورزش و جوان- پژمان بارون‌زاده در خصوص شرایط فعلی تیم ملی واترپلوی ایران پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، توضیح داد: تیم ملی واترپلوی با مربی خوبی تمرین می‌کند و برنامه‌های تمرینی خوبی را نیز پشت سر گذاشته است. من فکر می‌کنم شرایط تیم ملی واترپلو برای برگزاری بازی‌های قابل قبول در جاکارتا مناسب باشد.

او همچنین در خصوص جوان بودن ترکیب اعزامی تیم ملی به بازی‌های آسیایی نیز توضیح داد: از سال ۱۳۹۵ این نفرات با چیریچ کار می‌کنند و اردوها و تورنمنت‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند. از نظر تجربه فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز تا جایی که توانسته امکانات را برای این تیم فراهم کرده و حالا زمان آن است تا جواب زحمات مربیان، مسئولان فدراسیون و حتی زحمات خود ملی‌پوشان گرفته شود.

کارشناس واترپلوی ایران در خصوص انتقادات چند وقت اخیر مبنی بر استفاده نکردن سرمربی تیم ملی از همه‌ی ظرفیت واترپلوی ایران، توضیح داد: مربیگری یک کار سلیقه‌ای است و باید دید مربی تیم ملی چه نفراتی را می‌خواهد تا برنامه‌های خود را عملی کند. الآن نیز وقت مناسبی برای چنین انتقاداتی نیست و همه‌ی خانواده واترپلو باید از تیم ملی و کادر آن حمایت کنند تا ان‌شاءالله نتایج خوبی را در بازهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا کسب کنیم.

بارون‌زاده در مورد گروه و شانس مدال تیم ملی ایران در بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ جاکارتا توضیح داد: گروهی که داریم نسبتا سخت است و نیاز به تلاش قابل توجه داریم تا از گروه خود صعود کنیم. البته تیم ملی ایران نیز ماه‌ها است که اردوهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف را پشت سر گذاشته و شرایط خوبی را نسبت به سال‌های گذشته دارد. از نظر من یکی از بهترین تیم‌های واترپلوی ایران همین تیم است و می‌توان به کسب مدال در این رقابت‌ها امیدوار بود.

رئیس هیات شنای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از مدیر کل ورزش این استان گفت: در حال حاضر ما دو ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را در ترکیب تیم ملی واترپلو داریم اما آقای مدیر اصلا آن‌ها را نمی‌شناسد. نمی‌دانم بین ورزشکاران رشته‌های مختلف چه فرقی وجود دارد که اینگونه این ملی‌پوشان را نادیده می‌گیرند! از مسئولان ورزش کشور خواهش می‌کنم تا به شرایط رشته‌های آبی این استان نیز توجه کنند.

او افزود: هیات شنای استان ما اصلا دفتر ندارد و ماشین من محل رسیدگی به مسائل است. لطفا از مدیر کل استان کهگیلویه بپرسید بودجه ورزش این استان را چگونه تقسیم می‌کند که ما حتی یک استخر هم در اختیار نداریم؟ چگونه است که از ملی‌پوشان محترم تیم فوتسال بانوان تقدیر می‌شود اما مدیر کل حتی اسامی دو ملی‌پوش واترپلوی ما را هم نمی‌داند؟ چندین بار به مدیر کل ورزش استان نامه زده‌ام اما هیچ توجهی به هیات شنا ندارد.

بارون‌زاده در پایان گفت: ملی‌پوشان فوتسال زحمت می‌کشند و قبول دارم، اما آیا واترپلوئیست‌های ما تلاش نمی‌کنند؟ چرا حق این ورزشکاران و هیات شنا اینگونه خورده می‌شود؟ از همه‌ی مسئولان خواهش می‌کنم به هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد توجه کنند چرا که اگر اینطور پیش رود با چنین مدیریت بدی از سوی مدیر کل استان، رشته‌های آبی این استان نابود خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون