کد خبر: ۱۸۳۷۱
۱۷:۳۵ -۰۶ مرداد ۱۳۹۷

میلاد وزیری: تلاشمان برای مدال تیمی ریکرو بازیهای آسیایی است

عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: کسب مدال انفرادی در بازی‌های آسیایی جاکارتا سخت است، اما تلاش خواهیم کرد در بخش تیمی شرایط بهتری داشته باشیم.

ورزش و جوان- میلاد وزیری افزود: چون در بازهای آسیایی جاکارتا به جز من سایر کمانداران برای نخستین بار در این بازیها شرکت می‌کنند، قطعا کسب مدال‌ در برابر حریفان آسیایی که از قدرت‌های برتر دنیا هستند کار سختی است. اما تلاش خواهیم کرد در بخش تیمی شرایط بهتری داشته باشیم و خود را به سکو نزدیک کنیم.

وی گفت: تلاش کمانداران در بازی‌های آسیایی جاکارتا زمانی نتیجه‌بخش است که وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک با حضور در تمرینات تیم ملی، از نزدیک در جریان مشکلات کمانداران قرار بگیرند و در جهت حل مشکلات آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. هدف ما بر این است که بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم و این بستگی به حمایت ویژه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از کمانداران دارد.

عضو تیم ملی ریکرو مردان در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور کسب مدال در بخش تیمی یا میکس وجود دارد، خاطر نشان کرد: ما اگر بتوانیم در مرحله مقدماتی امتیاز بالایی کسب کنیم و در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم مطمئنا در بخش حذفی با تیم‌های ضعیف‌تری رقابت خواهیم کرد و قادر خواهیم بود تا مرحله فینال بخش تیمی یا میکس پیش برویم.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی چون تنها دو نفر از کمانداران می‌توانند در مرحله حذفی شرکت کنند بدون شک کسب مدال انفرادی کار راحتی نیست. ما باید در بخش مقدماتی رکوردهای بالایی را به ثبت برسانیم تا از بین چهار نفر شرکت‌کننده در بخش انفرادی دو نفر که رکورد بالایی دارند در بخش حذفی بتوانند با حریفان آسیایی رقابت کنند. در این بخش چون برترین کمانداران آسیا حضور دارند قرار گرفتن در بین 16 کماندار برتر کار راحتی نیست. امید ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیشتر در بخش تیمی است تا انفرادی.

وزیری تصریح کرد: در گذشته به دلیل اینکه تمرینات کمی داشتم و مدت زمان زیادی از مسابقات داخلی و برون‌مرزی دور بودم رکوردم قابل توجه نبود، اما در حال حاضر رکوردم بین 660 تا 670 است و من امیدوارم بتوانم همین رکورد را در بازی‌های آسیایی تکرار کنم تا بتوانم شرایط خوبی را در بازی‌های آسیایی رقم بزنم. به هر صورت این دومین تجربه حضور من در بازی‌های آسیایی است که امیدوارم در دومین حضور خود نتایج کار راضی‌کننده‌ باشد.

عضو تیم ریکرو در پایان پیرامون این پرسش که آیا در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی بازی‌های آسیایی با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر، افزود: مشکلات زیاد است اما من تمرکز خود را بر روی تمریناتم گذاشتم تا بتوانم عملکرد خوبی در بازی‌های آسیایی داشته باشم و نماینده خوبی برای کشورم در این دوره از بازی‌های آسیایی باشم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون