کد خبر: ۱۸۱۷۲
۲۰:۵۱ -۲۸ تير ۱۳۹۷

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی بادبانی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸

​ سرمربی تیم ملی قایقرانی بادبانی گفت: آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی قایقرانی بادبانی جهت حضور موفق در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ با حضور دو ملی پوش در منطقه آزاد انزلی در حال برگزاری است .

ورزش و جوان- عمار رئوفی  اظهار کرد: آخرین و چهاردهمین مرحله اردوی قایقرانی بادبانی سیلینگ با حضور ۲ ملی پوش از ۱۶ تیرماه در مارینای منطقه آزاد انزلی آغاز شده و تا ۵ مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیما رهبری از استان گیلان و مسعود جانی نسب از مازندران در این اردو حضور دارند، خاطرنشان کرد: این مرحله از اردو جهت حضور موفق در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ که از دوم تا نهم شهریور ماه در جاکارتای اندونزی برگزار می شود تدارک دیه شده است.

وی با اشاره به اینکه این اردو از لحاظ کمی، کیفی و تمرینی از سطح بالایی برخوردار است، تصریح کرد: پس از این اردو دو هفته در خارج از کشور تمرین خواهیم داشت و سپس برای مسابقات اعزام می‌شویم

سرمربی تیم ملی قایقرانی بادبانی با تاکید بر اینکه قایقرانی بادبانی یا سیلینگ رشته‌ای نیازمند به حمایت و رسیدگی است، گفت: ظرفیت و پتانسیل موجود در کشور برای این رشته بالاست و ۴ سال است که با وجود نواقص، کم لطفی‌ها و امکانات کم تلاش کردیم که بهترین نتیجه را در مسابقات مختلف کسب کنیم و پرچم ایران را در بازی‌های آسیایی و المپیک به اهتزاز در بیاوریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون