کد خبر: ۱۸۰۲۱
۲۱:۲۱ -۲۱ تير ۱۳۹۷

خداحافظی احساسی مارسلو با رونالدو: قسم می خورم که تصور نمی کردم چنین روزی برسد!

دو روز بعد از اینکه خبر انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس رسماً اعلام شد، مارسلو با دوست و حالا هم تیمی سابقش خداحافظی کرد.
ورزش و جوان- مدافع چپ برزیلی رئال مادرید با انتشار متنی احساسی در صفحه اینستاگرام خود نشان داد که چه رابطه صمیمانه ای با ستاره پرتغالی داشته است.

    چه کسی می توانست بگوید کریس! وقت رفتنت رسیده است... قسم می خورم که نمی توانستم تصور کنم که چنین روزی برسد! اما هیچ چیز در زندگی تا ابد نیست، امیدوارم که در تیم جدیدت خوشحال باشی. نزدیک به ۱۰ سال کنار هم بودیم، ۱۰ سال لذت بخش، فوتبالی خوب، همراه با برد و باخت و لحظاتی فوق العاده! خیلی چیز ها از تو یاد گرفتم، تعهد تو عجیب ترین چیزی بود که در دنیای ورزش دیده ام.

    همه چیز باید برای تو و خانواده قشنگت خوب باشد! دلتنگ صحبت هایمان قبل از بازی خواهم شد، وقتی که نتایج را درست پیش بینی می کردی، و وقتی قبل از هر فینال با تجربه ات به ما دلگرمی می دادی و به بازیکنان جوان عشق می ورزیدی! افتخار می کنم که کنار تو بازی کرده ام، نه به خاطر اینکه بهترین بازیکن دنیا هستی، بلکه به خاطر شخصیتی که داری. وقتی بازنشسته شوم در یک رستوران با یک نوشیدنی به دست می نشینم و داستان های زیادی تعریف خواهم کرد و عکس هایمان را به همه نشان خواهم داد. خداحافظ...

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون