کد خبر: ۱۷۹۷۷
۱۸:۲۸ -۲۰ تير ۱۳۹۷

سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ: مشکلات شخصی نگذاشت به باکو بروم/ توقع در جاکارتا باید منطقی باشد

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ گفت: به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم همراه ملی پوشان به اردوی باکو بروم اما در تور کره جنوبی و اردوی مجارستان همراهشان هستم.

ورزش و جوان- جمیل لطف الله نسبی درباره ی حضور نداشتن به همراه ملی پوشان در اردوی تیم ملی پینگ پنگ در باکوی آذربایجان بیان کرد: من به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم در اردوی آذربایجان حاضر شوم. مشغول انجام تعمیرات در منزل هستم ودر این میان بدقولی هایی که در انجام این کار شد  و گرانی ارز هم باعث شد کارها عقب بیفتد از این رو نتوانستم به آذربایجان بروم اما با  مهران احدی که همراه ملی پوشان در باکو است به صورت روزانه در ارتباط هستم و با هم هماهنگ هستیم.

او ادامه داد: ملی پوشان روز جمعه به ایران بر می گردند و پس از آن، من به همراه نوشاد و نیما برای شرکت در تور جهانی کره جنوبی راهی این کشور می شویم. از هشتم تا 22 مرداد هم اردویی در مجارستان خواهیم داشت. در اردوی مجارستان افشین نوروزی  و طاهرخانی هم هستند اما امین احمدیان برای ارتقاء رنکینگ خود به همراه تیم جوانان در مسابقات شرکت می کند و در آن اردو همراه ما نیست.

او در پاسخ به این پرسش که چرا نوروزی به همراه برادران عالمیان به کره جنوبی نمی رود، گفت: حقیقتا سطح بازی ها مقداری بالا است و فکر می کنم  افشین باید در مسابقات چلنج بیشتر شرکت کند و امتیاز کسب کند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران در مورد توقعاتی که از ملی پوشان در بازی های آسیایی وجود دارد تا نمایش خوبی داشته باشند، تصریح کرد: ملی پوشان از لحاظ فنی، جسمی و روحی  و روانی شرایط خوبی دارند اما توقعات از آنها باید منطقی باشد. ما در رویدادی حضور داریم که تیم های قوی چون چین، ژاپن و کره جنوبی هم هستند و تیم های هنگ کنگ، کره شمالی  و هند هم ضعیف نیستند. از این رو هیچ تضمینی وجود ندارد که ما روی سکو می رویم ولی انتظار بازی خوب از ملی پوشان را داریم و ان شاءالله نتایج خوبی هم همراهش باشد.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به ارتباطی که با احدی دارد ، شرایط ملی پوشان در باکو به چه صورت است، تصریح کرد: ملی پوشان مقداری از وضعیت اسکان و غذا ناراضی بوده اند اما در کل اردوی خوبی است و وضعیت بازیکنان راضی کننده است.  در کل مشکل خاصی در اردوی های تیم ملی نیست و فدراسیون خوشبختانه تمام همکاری های لازم را داشته است و با وجود وضعیت اقتصادی حاکم برجامعه، فدراسیون عملکرد خوبی دارد به طوری که  کم و کسری در مورد اعزام و امکانات نداشته ایم و نتایج بازیکنان هم در دو سال گذشته رو به رشد بوده است.

لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان تا بازی های آسیایی فقط در تور کره جنوبی شرکت می کنند، تاکید کرد: تور های جهانی دیگر همزمان با بازی های آسیایی برگزار می شود و تور دیگری نبود تا بازیکنان بتوانند در آن شرکت کنند و تور کره جنوبی هم برای نوشاد و نیما مناسب بود تا در آن بازی کنند.

منبع: پانا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون