کد خبر: ۱۷۵۶۹
۲۱:۲۸ -۰۱ تير ۱۳۹۷
نیمار در بازی پر افت و خیز خود بالاخره در ثانیه های پایانی از رکورد روماریو عبور کرد
ورزش و جوان- نیمار در جریان بازی برزیل مقابل کاستاریکا در دقیقه ۹۷ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا تا ۵۶ گل از روماریو سبقت گرفته و به تنهایی به سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل بدل شود.

ستاره ۲۶ ساله باشگاه پاری‌سن ژرمن در هفتمین دقیقه از وقت های اضافه اولین گل خود در جام جهانی را به ثمر رساند تا خیال تیته را از کسب اولین سه امتیاز جام جهانی راحت کند. او البته قبل از این گل دو فرصت بسیار خوب را از دست داد. نیمار ابتدا با یک شوت از راه دور شانس خود را امتحان کرد که ضربه کات دار او با فاصله ای اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

نیمار در دقیقه ۷۸ نیز توسط گونزالس، مدافع حریف در محوطه جریمه نقش بر زمین شد که کوئیپرس، داور هلندی دیدار ابتدا نقطه پنالتی را نشان داد، اما بعد از بازبینی صحنه رای خود را برگرداند تا نیمار این شانس را نیز برای گلزنی از دست بدهد.

نیمار با گل دیدنی خود در بازی دوستانه مقابل کرواسی قبل از جام جهانی به رکورد روماریو رسیده بود. البته روماریو در تنها ۷۰ مسابقه به رکورد ۵۵ گل رسیده بود و نیمار در هشتاد و هفتمین بازی ملی خود توانست به رکورد ۵۶ گل دست یابد.

حالا نیمار در جدول برترین گلزنان تاریخ سلسائو تنها دو نفر را در مقابل خود می‌بیند؛ رونالدو که در ۹۶ بازی ملی ۶۲ گل به ثمر رسانده و پله که در ۹۲ بازی رکورد ۷۷ گل را از خود به جای گذاشته است. با توجه به سن و سال نیمار، سبقت از رکورد پله اتفاقی قابل پیش بینی به نظر می‌رسد.


منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون