کد خبر: ۱۷۲۰۱
۱۰:۳۱ -۱۷ خرداد ۱۳۹۷
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد دست به پیش‌ بینی مرحله گروهی جام جهانی زده است.
ورزش و جوان- در حالی که تنها ۸ روز دیگر تا آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده، ژوزه مورینیو پرتغالی که در طول مرحله گروهی به عنوان کارشناس با تلویزیون روسیه همکاری خواهد کرد درباره سرنوشت مرحله گروهی این رقابت ها و ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی پیش بینی کرده است. 

مورینیو اعتقاد دارد تیم اروگوئه صدرنشین گروه اول می شود و روسیه بالاتر از مصر در رده دوم قرار خواهد گرفت. آقای خاص در مورد گروه دوم که تیم ایران هم در آن قرار دارد پیش بینی کرده اسپانیا و پرتغال به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم صعود کنند. 

مورینیو در گروه سوم اعتقاد دارد استرالیا پس از فرانسه به عنوان تیم صعود می کند. سرمربی پیشین رئال مادرید انتظار دارد آرژانتین بالاتر از نیجریه به عنوان صدرنشین گروه چهارم صعود کند. در گروه پنجم هم مورینیو پیش بینی صعود تیم های برزیل و سوئیس را کرده است. 

سرمربی پیشین چلسی و اینتر همچنین در گروه ششم اعتقاد دارد تیم های آلمان و مکزیک صعود خواهند کرد و در گروه هفتم هم پیش بینی کرده انگلیس بالاتر از بلژیک سرگروه شود. در گروه هشتم و پایانی هم مورینیو پیش بینی کرده سنگال شگفتی ساز شود و بالاتر از لهستان به عنوان صدرنشین صعود کند.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون