کد خبر: ۱۷۱۹۴
۱۰:۲۴ -۱۷ خرداد ۱۳۹۷
۹ بازیکن فوتبال در بین ۱۰۰ ورزشکار پردرآمد دنیا حضور دارند.
ورزش و جوان- به نقل از گل، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار ۳ نماینده فوتبال در بین لیست ۱۰ نفره پردرآمد ترین ورزشکاران جهان از نگاه فوربس هستند.

نفر اول این فهرست بدون کوچک ترین شگفتی، فلوید می‌وتر بوکسور آمریکایی است که در سال گذشته ۲۸۵ میلیون دلار درآمد داشت. 

جایگاه دوم متعلق به مسی است که با درآمدی کمتر از نصف می‌وتر، ۱۱۱ میلیون دلار به اندوخته خود افزود. کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا نیز با درآمدی معادل ۱۰۸ میلیون دلار در جایگاه سوم حضور دارد. نیمار با کسب ۹۰ میلیون دلار در سال گذشته در رده پنجم این فهرست قرار گرفته است‌.

۹ فوتبالیست در بین این ۱۰۰ ورزشکار قرار دارند. بعد از سه بازیکن مورد اشاره، به گرت بیل می‌رسیم که در جایگاه سی و پنجم حضور دارد. پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد نتوانست در بین ۵۰ نفر اول قرار گیرد و پنجاه و دوم است. اسکار، هافبک برزیلی شانگهای SIPG هم چهار رده پایین تر از پوگبا قرار گرفته است.

وین رونی در جایگاه پنجاه و هشتم حضور دارد و لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا شصتم است. آخرین فوتبالیست این فهرست نیز سرخیو آگوئرو است که در مکان هشتاد و ششم قرار دارد.

فهرست ۱۰۰ نفره فوربس که پردرآمد ترین ورزشکاران را در سالی که گذشت معرفی می‌کند، در ۱۸ سال گذشته تنها ۳ ورزشکار را در صدر به خود دیده است؛ می‌وتر، رونالدو و تایگر وودز، ستاره نامدار دنیای گلف‌.

ستارگان ورزش های آمریکای این جدول را به سلطه خود درآورده اند. لیگ بسکتبال NBA در این فهرست ۱۰۰ نفره ۴۰ نماینده دارد. فوتبال آمریکایی و بیسبال نیز با ۱۸ نماینده در این لیست خودنمایی می‌کنند تا نشان دهند فوتبال راه زیادی برای رسیدن به این حوزه ها دارد.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون