کد خبر: ۱۷۱۸۷
۲۰:۲۹ -۱۶ خرداد ۱۳۹۷
سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران برنامه‌های آماده‌سازی این تیم را برای حضور در قهرمانی جهان مناسب ارزیابی کرد.
ورزش و جوان- به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران که برای نخستین بار دراین رقابت‌ها شرکت می‌کند با تیم‌های ملی آمریکا ، اوگاندا، روآندا و روسیه همگروه است، گروهی که در اصطلاح نام آشنای ورزشی‌ها به گروه «مرگ» تعبیر می‌شود. در واقع دختران بسکتبالیست ایرانی آغاز به کار خود در رقابت‌های جهانی را با گروه مرگ آغاز خواهند کرد.
نیکا بیک لیک لی سرمربی‌گری این تیم را در رقابت های جهانی بر عهده خواهد داشت. این مربی نگاهی منطقی به شرایط کنونی تیم ملی و نتیجه‌گیری احتمالی در فیلیپین دارد، به این ترتیب که از روند آماده‌سازی تیم رضایت کامل دارد اما با توجه به حریفان قدرتمند در رقابت‌های جهانی می‌گوید که نباید از تیم توقع بالایی داشت.
وی به روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ایران گفت: «از زمان برگزاری رقابت‌های کاپ آسیایی تا آغاز رقابت‌های جهانی سه نفره ما نهایت استفاده از زمان را بردیم. تمرینات منظمی داشتیم و برای اینکه تیم را از لحاظ آب و هوایی به کشور فیلیپین نزدیک کنیم بخشی از اردوی ملی‌پوشان را در شهرستان‌ها نظیر کرمان و گرگان برگزار کردیم. از آنچه که برایمان فراهم شد نهایت استفاده را بردیم و اکنون تیم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی کاملا آماده است.»
بیک لیک لی عنوان کرد: «تیم بانوان ایران برای نخستین بار امسال در رقابت‎های برون مرزی شرکت کرد. این تیم دو بازی در کاپ آسیایی داشت و در رقابت های جهانی نیز حداقل چهار مسابقه برگزار می‌کند. قدرتمندترین تیم های جهان در گروه ما هستند و کار ما بسیار سخت است اما می‌خواهیم در شأن نام ایران به میدان برویم. »
وی یادآور شد: «در تیم ایران همه بازیکنان آماده هستند. سعیده علّی، مژگان خدادادی، کیمیا یزدی طهرانی و معصومه اسماعیل زاده بازیکنانی هستند که راهی رقابت‌های جهانی خواهند شد. پیش از این شیدا شجاعی و شادی عبدالوند نیز در اردوها کنار ما حضور داشتند.»
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان خاطرنشان کرد: «آنچه بر تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در ماه‌های اخیر گذشت راضی کننده بود و من از فدراسیون متشکرم مقدمات حضور ما در رقابت‌های جهانی سه به سه را فراهم کرد. فدراسیون بسکتبال واقعا قدم بزرگی برای بسکتبال بانوان برداشت. »

منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون