کد خبر: ۱۷۱۸۳
۲۰:۲۶ -۱۶ خرداد ۱۳۹۷
گلاره کاکاونپور به عنوان رییس دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان بعد از سفر به چین حالا با تیم بانوان راهی فیلیپین شد.
ورزش و جوان- همه چیز در بسکتبال سه نفره بانوان به تیم ملی خلاصه می‌شود و مسوول دپارتمان این قسمت در تمام این ماه‌ها در کنار تیم ملی در شهرهای مختلف بوده و به‌ نظر می‌رسد تمام فعالیتش در این قسمت انجام گرفته است.

کلاره کاکاونپور که تا سال گذشته دست به توپ بود امسال با این که تجربه‌ای در بخش سه نفره نداشت با نظر رامین طباطبایی، مسوول بخش سه نفره بانوان شد که ابتدا این تصمیم مورد حمایت قرار گرفت اما اکنون تمام برنامه‌های او در تیم ملی سه نفره و اعزام‌هایش خلاصه شده و کاکاونپور فقط به همراه این تیم به مسافرت رفته است.

در ابتدای سال او به همراه تیم ملی راهی کاپ آسیا در چین شد، سپس در شهرهای مختلف کشور با ملی‌پوشان دراردو بود و حالا راهی فیلیپین شده است.

نیکا بیک لیک لی به عنوان سرمربی تیم سه نفره همراه بازیکنان راهی فیلیپین شده و با توجه به این که در بسکتبال سه نفره مربی هم در کنار زمین نیست دلیلی برای اعزام مسوول دپارتمان سه نفره وجود ندارد.

از طرفی این انتقاد ایجاد شده که در بسکتبال سه نفره بانوان و البته آقایان همه چیز در تیم‌های ملی خلاصه شده و مسوولان این دو بخش فقط در کنار ملی‌پوشان راهی سفر می‌شوند و فعالیت‌های توسعه‌ای خود را فراموش کرده‌اند.

البته از فدراسیون شنیده شده که رامین طباطبایی با اعزام کاکاونپور مخالف بوده اما دوباره تصمیم گرفته او به همراه تیم راهی فیلیپین شود. مشخص نیست چرا رییس فدراسیون بسکتبال در شرایطی که وضعیت مالی بسکتبال مناسب نیست و مشکلات اقتصادی گریبان بسکتبال را گرفته از این هزینه‌ها جلوگیری نمی‌کند.

تیم ملی بسکتبال سه‌ نفره بانوان ایران بامداد چهارشنبه راهی فیلیپین شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون