کد خبر: ۱۶۸۱۶
۱۸:۲۲ -۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سرمربی پیشین آرسنال هنوز حسرت نخریدن کریستیانو رونالدو را می خورد.
ورزش و جوان آرسن ونگر که با پایان فصل پس از ۲۲ سال از باشگاه آرسنال جدا شد در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده هنوز بابت ناکامی در خرید کریستیانو رونالدو از اسپورتینگ لیسبون در سال ۲۰۰۳ حسرت می خورد.

ونگر به وبسایت رسمی آرسنال گفته:

    مشخصا بازیکنی که بیشتر از بقیه بابت نخریدنش حسرت می خورم کریستیانو رونالدو است. او با مادرش به پیش ما آمد و واقعا به خریدش نزدیک بودیم. منچستریونایتد پس از ما به جذب رونالدو علاقه نشان داد و حضور کارلوس کی روش در آن زمان تاثیرگذار بود. یونایتد بازی دوستانه ای با اسپورتینگ انجام داد و رونالدو عالی بازی کرد. همین باعث شد که فورا او را بخرند. تصور کنید که می توانستیم شاهد حضور آنری و رونالدو در کنار هم باشیم. آمدن او مطمئنا می توانست تاریخ را تغییر دهد. یونایتد حاضر شد ۱۲ میلیون پوند به اسپورتینگ بدهد و ما آن زمان توان پرداخت چنین مبلغی را برای یک بازیکن ۱۸ ساله نداشتیم.

    ما قصد جذب همزمان فابرگاس، پیکه و مسی را داشتیم. در مورد فابرگاس موفق شدیم و بازیکن استثنایی را جذب کردیم. در مورد پیکه با ایجنت ها به مشکل خوردیم. فکر کنم شرکت نایکی می خواست او به منچستریونایتد برود. در مورد مسی هم بارسا از همان ابتدا مخالف جدایی اش بود و توانست او را راضی به ماندن کند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون