کد خبر: ۱۶۶۷۲
۱۸:۳۶ -۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

ابراهیمی:آقایان با این رفتارها می‌خواهند به بازیکنان بگویند نمانید/کریمی با افرادی که دوپهلو حرف می‌زنند کار نمی‌کند

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:من پیشنهاد دارم ولی سپیدرود را دوست دارم چون تیم شهرم است اما با این شرایط ظاهرا آقایان می‌خواهند ما نمانیم و برویم.
ورزش و جوان- حسین ابراهیمی درخصوص فصلی که برای سپیدرود گذشت،‌گفت: به شخصه سال خوبی را از نظر فوتبالی پشت سر گذاشتم ولی از نظر مالی خیلی اذیت شدیم.

وی افزود: ۲۰ روز از پایان لیگ گذشته و بعضی از بازیکنان ۵۰ درصد، برخی دیگر ۹۰ درصد و برخی هم مثل من ۴۵ درصد از باشگاه گرفته‌ایم و دیگر خبری نشده است. ۴-۳ روز پیش هم به باشگاه رفتیم اما کسی پاسخگو نبود و مدیر مالی باشگاه اعلام کرد قرار است مدیرعامل جدید انتخاب شود،‌ فعلا هم کسی با ما تماس نگرفته و نمی‌دانیم وضعیت چه می‌شود. اگر هم دو بازیکن از این تیم جدا شود انگ بی‌غیرتی و پولکی به ما او می‌زنند.

مهاجم سپیدرود تاکید کرد: مطمئن باشید سال بعد کار سخت‌تر است چون سپاهان و تراکتورسازی دیگر تیم‌های پارسال نیستند و تیم‌های دیگر هم با قدرت‌تر پا به مسابقات می‌گذارند. من امیدوارم مسئولانی که تیم را واگذار کرده‌اند حداقل شرایط را بررسی کنند تا ببینند سپیدرود چه حال و روزی را می‌گذراند.

وی ادامه داد: ما بازیکنان هم باید تکلیف خودمان را بدانیم. من پیشنهاد دارم ولی سپیدرود را دوست دارم چون تیم شهرم است. با این شرایط ظاهرا آقایان می‌خواهند ما نمانیم و برویم. چون این رفتار چیزی نشان نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: هنگامی که علی کریمی به سپیدرود آمد یک نیم فصل بسیار سخت داشت. در آن زمان سپیدرود فقط ۱۲ امتیاز گرفته بود ولی همین مربی با کمک بازیکنان و حمایت هواداران تیم را در لیگ حفظ کرد. در هر صورت کریمی هم اخلاق‌هایی دارد و نمی‌تواند با کسانی که دوپهلو حرف می‌زنند کار کنند. ما فرد کوچکی را به رشت نیاوردیم و شما می‌دانید امثال علی کریمی و علی دایی در فوتبال ایران یک نفر هستند که تکرار نخواهند شد.

وی در پایان گفت: من قراردادی با سپیدرود ندارم ولی ناراحتی من این است که وقتی با بازیکنانی که تاثیرگذار هستند تماس نمی‌گیرند وای به حال جوان‌ها. 

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون