کد خبر: ۱۶۵۲۲
۲۰:۴۱ -۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
ونگر اطمینان دارد آرسنال توانایی رقابت برای قهرمانی لیگ برتر را دارد.
ورزش و جوانآرسن ونگر که در پایان فصل بعد از ۲۲ سال آرسنال را ترک می کند، معتقد است این تیم بعد از وی، این توانایی را دارد تا بار دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد، این در شرایطی است که آرسنال آخرین بار ۱۴ سال قبل در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ با ونگر به قهرمانی در لیگ رسید. ونگر در این باره چنین می گوید:

    کار بزرگ و سختی است، باشگاه در طی ده سال گذشته دوران سختی را پشت سر گذاشته و در این بین ورزشگاه هم ساخته است. همیشه این احساس را داشتم که بعد از سال ۲۰۱۶ باشگاه می تواند از نظر مالی به شرایط خوبی برسد و دوباره برای قهرمانی بجنگد. آن چیزی که پیش بینی نمی کردم این بود که باشگاه های دیگری به سطح مالی بالایی برسند و این کار را برای آرسنال سخت تر کنند. اما همچنان تصور می کنم این باشگاه توانایی رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

ونگر در توضیحات دیگرش درباره زندگی اش بعد از آرسنال، چنین گفت:

    نمی توانم زندگی را بدون فوتبال تصور کنم، حتی اگر کار نکنم، هر روز فوتبال تماشا می کنم، این چیزی نیست که تغییر کند. البته که بار دیگر به ورزشگاه آرسنال باز می گردم، اما پیش از آن باید تصمیم بگیرم قرار است در آینده چه کنم، ضمن اینکه به علت فشار کاری ۲۲ ساله، نیاز است مدتی فاصله بگیرم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون