کد خبر: ۱۶۴۱۴
۱۷:۱۱ -۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود

فدراسیون سوارکاری ايران در روزهاي چهارشنبه و جمعه ميزبان اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه در سال 2018 خواهد بود.

ورزش و جوان- تغییرات اساسنامه کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه و تدوین سیاستهای کلان کنفدراسیون آسیائی و انتخاب اعضای تعدادی از دپارتمانها در جدول برنامه ها دیده می شود.

استقبال نمایندگان کشورها و فدراسیونهای آسیائی و حضور ۴۳ عضو مجمع کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه در روزهای چهارشنبه ۱۲اردیبهشت لغایت جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ نشان از اهمیت این اجلاس پیش از بازیهای آسیایی جاکارتا است.

میزبانی اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه برای اولین بار با تلاش و پیگیریهای فدراسیون سوارکاری کشورمان در تهران برگزار می شود و این مهم می تواند ایجاد ارتباط چند جانبه فدراسیون سوارکاری با سایر کشورهای آسیائی و معرفی توانمندیها، استعدادها و ظرفیتهای ورزش سوارکاری و صنعت اسب ایران را در بین کشورهای مطرح آسیائی تبیین نماید.

به هر ترتیب چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه با حضور اعضاء مجمع و سخنرانی محمدرضا داورزنی معاون  وزیر ورزش و جوانان افتتاح و صبح جمعه۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ نیز صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در اجلاس روز پایانی سخنرانی خواهند داشت. 

شیخ محمد العطیه رئیس کنفدراسیون سوارکاری آسیا و اقیانوسیه سه شنبه شب وارد تهران خواهد شد تا اجلاس تهران که با حضور نمایندگان و رؤسای فدراسیونهای سوارکاری کشورهای قطر، ژاپن، چین، چین تایپه، مالزی، ازبکستان، قزاقستان، هند، اندونزی، عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان، فلسطین، هنگ کنگ، عمان، ترکمنستان و تایلند،کره و ایران حضور قطعی خواهند داشت و احتمال افزایش شرکت کنندگان در اجلاس تهران تا افتتاح رسمی مجمع همچنان  به قوت خود باقی است،کار خود را در هتل پارسیان آزادی آغاز کند.

منبع: پانا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون