کد خبر: ۱۶۴۰۵
۱۸:۲۷ -۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
زیدان معتقد است دیدار با بایرن مونیخ حساسیت بسیار بالایی دارد.
ورزش و جوان- زین الدین زیدان با نگاه به بازی حساس تیمش در مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت لیگ قهرمانان، در مسابقه با لگانس به چند بازیکن ترکیب اصلی تیمش استراحت داد، البته تیم زیدان موفق شد در این مسابقه هم پیروز از زمین خارج شود. اما در آستانه جدال با رقیب آلمانی، زیدان از این مسابقه به عنوان بازی فصل برای تیمش یاد کرده است:

    می دانیم که در بازی دور قبل مقابل یوونتوس و همچنین بازی بایرن مونیخ در فصل قبل، چه اتفاقاتی رقم خورد. می دانیم که برای این مسابقه حساس باید چه کار کنیم. باید از همه نظر آماده باشیم. باید نسبت به بازی های قبل مان در این فصل بهتر باشیم تا صعود کنیم. بیش از هر زمان دیگری مصمم هستیم تا به فینال برسیم، این بازی برای مان مهمترین مسابقه فصل است.

    خوشحالیم که سه امتیاز را در بازی با لگانس گرفتیم، البته نمی توانیم به طور کلی از عملکردمان در این فصل از لالیگا خوشحال باشیم. در ابتدای فصل امتیازات زیادی از دست دادیم. اما بعد بهتر شدیم. ولی باید تاوان امتیازات از دست رفته را دهیم. بیل باید به روند خوبش ادامه دهد. او باید تلاش کند. در بازی امروز هم عملکرد خوبی داشت، بازی کردنش برای ۹۰ دقیقه در مسابقه امروز، به این معنا نیست که در مسابقه سه شنبه در ترکیب قرار نمی گیرد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون