کد خبر: ۱۶۳۰۱
۱۷:۵۸ -۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

مریم صامت: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم، ما را نیز نباید دست کم بگیرند

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: باید تیم های بالاتر از خودمان را ببریم تا در دسته دو مسابقه های جهانی باقی بمانیم.

ورزش و جوان- مریم صامت در مورد شرایط بازیهای جهانی گفت: دو سال پیش در مالزی که سطحش بالا بود توانستیم  مقام اول را کسب کنیم و برای اولین بار وارد سطح دو مسابقات جهانی شویم. سطح تیم هایی که حضور دارند مثل فرانسه و اسپانیا بسیار بالا است و تیم های قدری در جهان هستند. باید در گروهمان خوب بازی کنیم، تیم هایی که بالاتر از ما هستند را ببریم تا بتوانیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم. باقی ماندن در دسته دو برای بانوان خیلی خوب است.

این بازیکن تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه ماندن در دسته دو رقابت های جهانی کاری شدنی است، بیان کرد: چیزی کم نداریم، شاید یکسری مسائل ظریف و کم باشد که تیم ها را از هم جدا می کند. اما تکنیک هایی که تیم های بزرگ بلد هستند را نیز می‌دانیم. اگر خوب کار کنیم می‌توانیم در دسته دو باقی بمانیم.

او در مورد گروه تیم ملی ایران در این رقابت ها اظهار کرد:  با تیم های اسپانیا، پورتوریکو، استرالیا، لیتوانی و کوبا بازی داریم که تیم هایی قوی هستند. هیچ تیمی را نباید دسته کم گرفت. آنها نیز ما را نباید دست کم بگیرند. تمام سعی‌مان را می کنیم که در مقابل رقبایمان خوب بازی کنیم.

صامت افزود: ساعت سه بامداد 6 اردیبهشت اعزام می‌شویم و روز نهم در اولین بازی به مصاف اسپانیا که تیم اول گروهمان است می رویم.

او در پایان افزود: ازخانم کیوانی مربی‌مان و آقای  قارداشی رئیس فدراسیون تشکر می کنم. آنها امکاناتی را فراهم کردند که اردوی شبانه روزی داشته باشیم تا بازی‌مان را ارتقا دهیم و پیشرفت داشته باشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون