کد خبر: ۱۶۲۳۸
۲۱:۳۴ -۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
ورزش و جوان- اگر شکست سنگین مقابل رم در لیگ قهرمانان را کنار بگذاریم، کارنامه والورده در فصل اول حضورش در بارسلونا بسیار خوب بود، او تیمش را به قهرمانی جام حذفی رساند و به زودی نیز می تواند با اقتدار قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرد. اما با وجود این دو موفقیت، سرمربی بارسلونا به جدایی می اندیشد.

آ اس مدعی شده است که اگرچه والورده هنوز یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و از حمایت بازیکنان تیمش برخوردار است ولی رابطه نه چندان خوب با سران باشگاه، باعث شده او به ترک بارسلونا بیاندیشد. والورده این موضوع را در یک محفل خصوصی عنوان کرده است.

گفته می شود سران بارسلونا بابت عملکرد والورده در لیگ قهرمانان عصبانی هستند، آن ها بر این باورند که والورده تمرکز زیادی روی بازی های داخلی گذاشته و می توانسته به ترکیب اصلی تیمش برای بازی های اروپایی استراحت دهد، آن هم در شرایطی که بارسلونا حاشیه امنیت خوبی در لالیگا برای خود ایجاد کرده است. در عین حال بازیکنان کاملاً پشتِ سرمربی تیم هستند ولی موضوع دیگر که باعث رنجش شده، درز کردن خبری است که گفته شده سران بارسلونا در صورتی که تیمشان در فینال جام حذفی مقابل سویا شکست می خورده، قصد اخراج والورده را داشته اند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون