کد خبر: ۱۶۱۸۹
۲۰:۰۶ -۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: چه من باشم یا نباشم، پارس جنوبی باید با چنگ و دندان حفظ شود.
ورزش و جوان- مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با نفت تهران گفت: کم کم به اواخر لیگ رسیدیم. فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از اول فصل تا حالا جایگاه خوبی داشتیم که باید از همه تشکر کنم. از همه هواداران بابت حمایت‌های خود تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط تیم حفظ شود و چه من باشم یا نه مهم نیست بلکه اتحاد در کل استان باشد تا این تیم را با چنگ و دندان حفظ کرد.

وی ادامه داد: فردا با تیم نفتی بازی داریم که دو سال قبل در آسیا بازی می‌کرد همچنین فردا استقلال خوزستان برای بقا می‌جنگد و این در حالی است که این تیم دو سال پیش قهرمان ایران شد و اگر به داد پارس جنوبی نرسند این اتفاق دیر یا زود برای پارس جنوبی هم رخ خواهد داد چون آخرین نشست ما در شهر جم برگزار می‌شود. باید بگویم که همه دست به دست هم دادند تا این تیم لیگ برتری شود و الان می‌بینید که همه دنیا از پارس جنوبی به نیکی یاد می‌کنند و حیف است که این تیم به سرنوشت نفت تهران ، شاهین بوشهر یا استقلال خوزستان دچار شود. همه برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند اما قانون عجیبی برای فوتبال ما وجود دارد که دست همه را بسته است و باید کاری کرد تا از این شرایط خارج شد. دلخوشی مردم این شهر همین تیم است و باید برای رهایی از وضعیت این تیم مسئولان بلند پایه تلاش کنند تا مشکلات حل شود. کاری به این دو بازی باقی مانده نداریم اما ما همه تلاش خودمان را کردیم تا تیم به اینجا برسد و الان هم معتقدم که حضور در رده پنجم خیلی بهتر از رده هفتم است چرا که با این کار می‌توانیم رکورد لیگ برتر را جابجا کنیم چرا که یک تیمی که تازه به لیگ برتر آمده توانسته در انتهای فصل در رده پنجم قرار بگیرد.

سرمربی پارس جنوبی افزود: به هر حال حضور در رتبه پنجم بهتر از رده هفتم است. شاید فردا یکی دو بازیکن جوان را در ترکیب بگذاریم تا مورد آزمایش قرار بگیرند بخصوص در پست دروازه که از یک گلر جوان استفاده خواهیم کرد، مطمئن هستم که فردا بازیکنان جوان ما رو سفیدمان خواهند کرد و بازیکنانی نظیر معصومی، علیاری و ... بازیکنانی هستند که به آنها فرصت بدهیم می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی درخصوص تیم نفت تهران هم اظهار داشت: تیم نفت بازیکنان بزرگی دارد و بازیکنانی همچون بنگر، منوچهری، بیک‌زاده، نصرتی، فشنگچی و ... در این تیم بازی می‌کنند و این در حالی است که این بازیکنان همگی تجربه حضور در پرسپولیس، استقلال و حتی تیم ملی را دارند. آنها یک مربی جوان با علم روز دارند که مطمئنا مقابل ما انتحاری بازی خواهند کرد چون مساوی به درد این تیم نمی‌خورد.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص فوتبال پاکی که در هفته‌های پایانی انجام می‌شود، افزود: حضور ما در رده پنجم جدول یک بحث است اما بحث دیگر پاک بازی کردن فوتبال است تا در حق تیم‌ها اجحاف نشود. به هر حال رقبای تیم نفت انتظار دارند که ما با همه وجود بازی کنیم حتی زمانی که من در راه‌آهن بودم استقلال در روز آخر در همدان موفق شد پاس همدان را شکست دهد و ما در لیگ برتر ماندنی شدیم. من آن روز را فراموش نمی‌کنم و مطمئنا فردا با همه وجود بازی خواهیم کرد تا عدالت در فوتبال اجرا شود.

تارتار درمورد محروم و مصدومان تیمش در بازی فردا هم گفت: محروم نداریم اما مصدوم ما محسن فروزان است که زانویش درد دارد و به همین دلیل از ما مرخصی گرفت، او حتی می‌خواست زانویش را عمل کند که من به او گفتم اجازه بدهد بازی‌ها تمام شوند بعد این کار را انجام دهد. او تا حدودی هم تحت فشار بود و نیاز به مرخصی داشت.

تارتار درخصوص استفاده ازبازیکنان جوان در بازی فردا ادامه داد: اگر دروازه‌بان دوم ما یک فصل بازی نکند نابود می‌شود. او کسی است که در تیم ملی جوانان و تیم ملی امید بازی کرده و روی نیمکت لیگ برتری نشسته است. ما در استفاده از بازیکنان جوان نگرانی نداریم و مطمئن هستیم که فردا بازی فوق‌العاده‌ای را شاهد خواهیم بود. ما برای برد وارد زمین می‌شویم و از طرفی هم دوست نداریم که نفت تهران یا استقلال خوزستان سقوط کند اما به هر حال این قانون فوتبال است و چه سپیدرود یا حتی سپاهان بخواهند سقوط کنند این یک موضوع تلخ است اما به هر حال قانون فوتبال این است. ما شرافتمان را از سر راه نیاوردیم و در ۲۵ سالی که در فوتبال هستم نان حلال به خانه بردم. فردا می‌بینید که بازیکنانم با چه هیجانی بازی می‌کنند.

تارتار درباره آینده تیم پارس جنوبی هم تصریح کرد: من مالک باشگاه نیستم اما اگر شرایط مهیا باشد باید مشکلات حل شود. باید برای این تیم هزینه شود چرا که مردم انتظار دارند و باید سال آینده این تیم برای آسیا بسته شود. اگر بمانیم ۸۰ درصد تیم باقی خواهند ماند چرا که بازیکنان خوبی داریم. اما وضعیت خود من هم مشخص نیست. الان شرایط برای شروع فصل آینده مشخص نیست و تکلیف ما هم مشخص نشده است. چون این آخرین نشست خبری ما در این فصل در شهر جم است باید این حرفها را بگویم هرچند که باید از مردم شهر جم که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر و قدردانی کنم.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون