کد خبر: ۱۶۰۳۵
۱۹:۲۳ -۲۷ فروردين ۱۳۹۷
بنا به گزارش ها، بارسلونا تلاش خود را برای جذب بازیکنان جوان هلندی آغاز کرده است.
ورزش و جوان- به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا در راستای جذب ماتیس ده‌لیخت و فرانکی دی‌یونگ، دو بازیکن آژاکس تحرکاتی انجام داده و قصد دارد در این تابستان یا سال بعد آن ها را به نیوکمپ آورد‌. در صورت آن که جذب این دو در تابستان جاری میسر نباشد، بلوگرانا قصد دارد با پرداخت مبلغی به باشگاه هلندی، امکان به خدمت گیری آن ها را برای سال بعد محفوظ بدارد.

جذب این دو جوان در راستای پروسه جوانگرایی باشگاه بارسا با توجه به پا به سن گذاشتن برخی ستارگان و البته شوک حذف در لیگ قهرمانان به دست رم خواهد بود. ده‌لیخت مدافع میانی بلند قامت و قدرتمندی است که در ۱۸ سالگی، بازوبند کاپیتانی آژاکس را به بازو می‌بندد و دی‌یونگ ۲۰ ساله، هافبک میانی با قدرت پا به توپ بالاست. مسئولان بارسا معتقدند ده‌لیخت، که سابقه ۵ بازی ملی برای هلند را نیز در کارنامه دارد، گزینه ای ایده آل برای جانشینی جرارد پیکه در بلند مدت خواهد بود. براساس گزارش این روزنامه اسپانیایی، هم آژاکس و هم بازیکنان از تمایل بارسا آگاهند و این دو در حال ارزیابی آن هستند که آیا اکنون زمان مناسبی برای ترک هلند به مقصد اسپانیا است یا خیر.

پپ سگورا مدیر اجرایی و روبرتو فرناندز، مدیر فنی بارسا طرفدار این دو هستند و علاقه مندند ده‌لیخت و دی‌یونگ را در کنار مینا و آرتور ملو در نیوکمپ ببینند. یری مینا در ژانویه ۲۰۱۸ با ۱۰.۵ میلیون پوند از پالمیراس به اسپانیا آمد و بارسلونا طبق توافق از پیش تعیین شده می‌تواند در تابستان با پرداخت ۲۶ میلیون پوند، ملو را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. موندو دپورتیوو به این نکته اشاره می‌کند که فرایند جذب گریزمن همچنان ادامه دارد. پیش بینی می‌شود جذب ستاره فرانسوی برای آبی اناری ها ۸۷ میلیون پوند هزینه داشته باشد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون