کد خبر: ۱۵۱۶
۰۰:۴۸ -۲۳ فروردين ۱۳۹۶
امروز در شرایطی مسابقات لیگ یک دنبال شد که در چهار دیدار شاهد نتیجه های 2 بر 1 بودیم؛ دیدارهایی که در آن ابتدا تیم بازنده از حریف پیش افتاد و سپس با دریافت 2 گل بازی را واگذار کرد.
ورزش و جوان- مسابقات لیگ یک در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت ها همچنان حساس و پرهیجان دنبال می شود و تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص نشده است.

 

اما نکته جالب هفته سی و یک رقابت ها این بود که در چهار مسابقه شاهد رقم خوردن نتایج مشابه با شیوه هایی مشابه بودیم.


در زیر به این چهار دیدار نگاهی کوتاه داشته ایم؛

 


مس کرمان 1 خونه به خونه 2؛ دست نشان کار مس را سخت کرد


یکی از دیدارهای حساس این هفته میان دو تیم مدعی خونه به خونه و مس به میزبانی کرمانی ها برگزار شد. در این دیدار ابتدا تیم میزبان از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه دو گل مجتبی رمضانی روی ضربه پنالتی و پژمان منتظری روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی حساب کار را به سود میهمان تغییر داد، تا در 3 بازی باقی مانده همچنان شاگردان نادر دست نشان با انگیزه بالایی به مسابقات خود وارد شوند و امیدوار به امتیاز دادن تیم های بالانشین باشند.

 


ملوان 2 مس رفسنجان 1؛ قوهای سپید امیدوارتر به بازگشت


در این دیدار نیز در ابتدا شاگردان میشو کریستوویچ از میزبان خود پیش افتادند ولی در ادامه دو گل دقایق 61 و 85 باعث پیروزی شاگردان مایلی کهن شد تا آنها از کورس صعود جا نمانند و در 3 بازی آینده شرایط مناسبی برای بازگشت به لیگ برتر داشته باشند.

 


اکسین البرز 1 سپیدرود 2؛ سپیدرود همچنان صدرنشین


یکی دیگر از دیدارهای این هفته که با بازگشت تیم شکست خورده همراه شد، دیدار تیم صدرنشین سپیدرود در مقابل اکسین البرز بود. هواداران رشتی که در کرج هم تیم خود را تنها نگذاشته بودند و ورزشگاه انقلاب کرج را به رنگ قرمز در آورده بودند، در ابتدا شاهد شکست تیمشان بودند، اما در ادامه شاگردان نظرمحمدی با دو گل دقایق 45 و 59 میزبان خود را مغلوب کردند تا بیشتر از هر زمانی به حضور در لیگ برتر نزدیک شوند.

 


ایران جوان بوشهر 2 وحدت یزد 1؛ نبرد فرار از سقوط به سود بوشهری ها

آخرین دیداری که در هفته سی و دوم با بازگشت تیم شکست خورده همراه بود، دیداری بود که در رتبه های انتهایی جدول رده بندی مسابقات برگزار می شد و برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود. در این دیدار ابتدا تیم وحدت یزد با گل دقایق ابتدایی از میزبان خود پیش افتاد ولی در ادامه دو گل بوشهری ها در دقایق 82 و 91 باعث شد که سرنوشت بازی به کلی تغییر کند؛ با رقم خوردن این نتیجه یزدی ها به سقوط نزدیک شدند و بوشهری از منطقه سقوط فاصله گرفتند.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون