کد خبر: ۱۵۰۹۵
۱۹:۰۵ -۲۲ اسفند ۱۳۹۶

انتقاد تند دکتر پیشین بایرن مونیخ از گواردیولا

دکتر پیشین باشگاه بایرن مونیخ به تندی از پپ گواردیولا انتقاد کرده است.
ورزش و جوان- دکتر هانس ویلهم مولر وولفارت، دکتر مطرح آلمانی که سابقه حضور بیش از ۳۰ سال در بایرن مونیخ را دارد در کتاب جدید خودش به انتقاد از پپ گواردیولا که بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت پرداخته است.

رابطه سرد گواردیولا و دکتر مولر وولفارت که با یکدیگر اختلاف زیادی داشتند به جایی رسید که این دکتر به همراه دستیارانش پس از شکست ۳-۱ بایرن مقابل پورتو در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۵ از سمت خود استعفا کرد.

وولفارت در بخشی از کتابش نوشته:

    بنظر من پپ گواردیولا فردی با اعتماد بنفس پایین است که هر کاری می کند تا این موضوع را پنهان کند. او به همین خاطر همیشه با ترس زندگی می کند. او آنچنان از شکست خوردن نمی ترسد اما بابت از دست دادن قدرت و کنترلش ترس زیادی دارد.

    گواردیولا فکر می کند که همه چیز را می داند. او فکر می کرد تنها ۵ دقیقه گرم کردن قبل شروع تمرین کافی است اما این پایان خوشی نداشت. ظاهرا او مرا به عنوان فردی می دید که تنها وظیفه اش اجرای دستورات او است. یک بار مجبور شدم بر سر گواردیولا فریاد بکشم و میزی که انجا قرار داشت را به کناری پرتاب کنم. اولین بار در دوران حضورم در بایرن بود که مجبور شدم صدایم را بلند کنم.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون