کد خبر: ۱۵۰۷۹
۲۰:۱۸ -۲۱ اسفند ۱۳۹۶
آندره گومز، هافبک پرتغالی بارسلونا در مصاحبه با نشریه "پاننکا" در مورد این که چرا نتوانسته در نیوکمپ آن طور که انتظار می رفت موفق شود، صحبت کرد.
ورزش و جوان- هافبک پرتغالی در مورد شرایطش در بارسلونا گفت:" درون زمین خوشحال نیستم و از کاری که می کنم لذت نمی برم. شش ماه اولم در بارسلونا خیلی خوب بود اما اوضاع تغییر کرد. شاید کلمه درستی استفاده نکنم اما حقیقت این است که یک جهنم را تجربه کردم چرا که فشار بیشتری را حس کردم. فشار زیادی روی دوشم بوده است و در بازیها حس خوبی ندارم.در تمرینات آرامش دارم و رابطه ام با هم تیمی هایم خوب است اما اعتماد به نفسم پایین امده و حتی در تمرینات هم این نکته مشهود است. تصویری که از بازیهایم در ذهنم می ماند باعث شده که نتوانم حرکت صعودی داشته باشم."

گومز در این باره که انتقادها روی زندگی شخصی خود چه اثری داشته هم صحبت کرد:"این اتفاق بارها برایم افتاده که از خجالت نمی خواستم از خانه خارج شوم. می ترسیدم که از خانه ام بیرون بروم. دوستانم می گویند صورتم را بپوشانم و بیرون بروم. گاهی خودم را قایم می کنم چرا که از خودم نا امید شده ام. دوست ندارم کسی را ناراحت کنم و ترجیح می دهم در این لحظات با خودم تنها باشم. هم تیمی هایم خیلی از من حمایت می کنند اما شرایط ان طور که دوست دارم پیش نمی رود."

بارسلونا در سال ۲۰۱۶ برای خرید آندره گومز ۳۵ میلیون یورو نقد به والنسیا پرداخت و ۲۰ میلیون یورو نیز پاداش بر اساس عملکردش در نظر گرفته شد. این بازیکن تا ۲۰۲۱ با بارسا قرارداد دارد اما احتمال جدا شدنش از این تیم در تابستان زیاد است.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون