کد خبر: ۱۵۰۶۴
۱۹:۳۴ -۲۱ اسفند ۱۳۹۶

انتخابات هیات ژیمناستیک هرمزگان و طرح شائبه مهندسی آن

سه کاندیدای هیات ژیمناستیک استان هرمزگان نسبت به آنچه که شائبه‌ی مهندسی انتخابات خوانده‌اند در نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، اصلاح چیدمان اعضای مجمع یا تغییر زمان برگزاری مجمع را خواستار شده‌اند.
ورزش و جوان- سه تن از کاندیداهای هیات ژیمناستیک استان هرمزگان در اعتراض به چیدمان اعضای مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک در نامه‌ای خطاب به مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان درخواست کرده‌اند که درباره نحوه برگزاری انتخابات این هیات بررسی و در انتخاب اعضا تجدید نظر شود و یا جهت شفاف سازی و ایجاد شائبه مهندسی کردن انتخابات، مجمع را در فرصتی مناسب و با حضور نمایندگان فدراسیون ژیمناستیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شود. آنها تهدید کرده‌اند در غیر این صورت به نشانه اعتراض در مجمع شرکت نخواهند کرد.

حضور نایب رییس سابق هیات استان هرمزگان، حضور نمایندگان ورزشکارانی که در پنج سال اخیر هیچ گونه فعالیتی در هیات استان ندارند  حضور مربیان غیربومی و موقت به عنوان نماینده مربیان، حضور نماینده باشگاه‌ها، حضور سرپرست هیات های برخی از شهرستان‌ها و اعلام لیست اعضای مجمع به صورت شفاهی و یک روز باقی‌ مانده به برگزاری انتخابات، بخشی از اعتراضات این سه کاندیدا است.

نامه کاندیداهای معترض انتخابات هیات ژیمناستیک هرمزگان

قرار است مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان هرمزگان فردا (سه‌شنبه) برگزار شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون