کد خبر: ۱۴۸۱۷
۲۲:۳۹ -۱۰ اسفند ۱۳۹۶
وریا غفوری:

از خواب که بیدار شدم تصمیم گرفتم گل بزنم

زننده تک گل داربی هشتاد ششم گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم. نیم فصل اول بازی را باختیم و خیلی اذیت شدیم.
ورزش و جوان- وریا غفوری بعد از گلزنی در داربی ۸۶ گفت: اول خدا را شکر که بازی را بردیم. این بازی برایمان مهم بود. نیم فصل اول بازی را باختیم و خیلی اذیت شدیم.

او افزود: امروز صبح از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم گل بزنم. همان لحظه که تیام توپ را گرفت حس کردم می‌خواهد شوت بزند. جلو رفتم و همان توپ به من رسید.

بازیکن استقلال بیان کرد: نیم فصل دوم بهترین تیم ایران بودیم. تیم توانمند و خوبی نشان دادیم و شانس کسب جام حذفی را هم داریم. در آسیا هم امیدوارم موفق باشیم.

وریا غفوری مدافع استقلال همچنین اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم این دیدار را ببریم. بازی حساسی برای ما بود زیرا در بازی رفت شکست خورده بودیم و در این دیدار توانستیم جبران کنیم.

این بازیکن اضافه کرد: پرسپولیس کار خاصی انجام نداد و فقط توپ‌های بلند را به سمت زمین ما ارسال می‌کرد و کار آن‌ها فقط همین بود. در نیم فصل اول ما بهتر بودیم اما باختیم. در نیمه نخست باید با دو گل به رختکن می‌رفتیم.

او در مورد داوری گفت: فغانی در دو صحنه اشتباه کرد و من فقط به ایشان گفتم دقت کن. نمی‌دانم چرا ایشان با این که به او بگویید دقت کن یا هر چیز دیگری ناراحت می‌شود. فغانی در کل داوری خوبی ارائه داد اما در داوری اخلاق خیلی مهم است که اگر فغانی کمی آن را ملایم‌تر کند، بهتر می‌شود.

او درباره گل زدن در داربی گفت: فعلا نمی‌دانم چه حسی دارم زیرا داغ هستم. حالا بگذارید بگذرد تا ببینیم چه می‌شود. تماشاگران امروز به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون