کد خبر: ۱۴۴۴۹
۱۹:۱۶ -۲۹ بهمن ۱۳۹۶
کونته درباره جدال تیمش مقابل بارسلونا صحبت کرده است.
ورزش و جوان-  آنتونیو کونته سرمربی چلسی در آستانه تقابل تیمش با بارسلونا عنوان کرده است که چلسی برای پیروزی مقابل بارسا نیاز به ارائه یک نمایش تمام و کمال دارد، او همچنین اذعان داشته که برای شکست دادن بارسلونا، نباید فقط معطوف به متوقف کردن مسی باشند، سرمربی ایتالیایی چلسی چنین گفته است:

    از یک طرف باید عنوان کرد که بارسلونا یکی از بهترین تیم های جهان است و شاید مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپا، اما از طرف دیگر باید گفت که فرصت خیلی خوبی برای بازی در مقابل یک تیم بزرگ و قوی داریم که می توانیم سطح خودمان را نشان دهیم. قطعاً برای تقابل با یکی از بهترین تیم های جهان، باید نمایشی کامل ارائه کنیم تا بتوانیم آن ها را شکست دهیم. باید سعی کنیم تصمیمات درست اتخاذ کنیم. آن ها رقیب متفاوتی هستند، بارسلونا توانایی فوق العاده ای در مالکیت توپ دارد ولی ضعف هایی هم در زمان عدم تصاحب توپ دارد که باید سعی کنیم از ان ها بهره ببریم.

    امیدوارم رکورد گل نزدن های مسی مقابل چلسی، تکرار شود، ولی باید گفت که درباره بازیکنی خارق العاده صحبت می کنیم که باید برای وی احترام زیادی قائل بود. اما در عین حال باید از این چالش و رقابت لذت ببریم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون