کد خبر: ۱۴۴۴۷
۱۹:۱۳ -۲۹ بهمن ۱۳۹۶
در حالی که مدیر فنی تیم ملی مدعی است که علت خط خوردن نام براداران عبدولی از تیم ملی غیبت بدون اجازه این فرنگی کارها بوده است؛ سعید عبدولی می‌گوید عدم حضورش در اردوی تیم ملی با هماهنگی کادر فنی تیم ملی بوده است.

ورزش و جوان- سی و هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی از روز نهم اسفند ماه به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان آغاز خواهد شد که علی اشکانی سرمربی تیم ملی ایران لیست اولیه خود برای حضور در این رقابتها را با حضور 3 فرنگی کار در هر وزن اعلام کرده است تا از بین 30 کشتیگیر دعوت شده به اردو نهایتاً ده نفر برای قهرمانی آسیا عازم قرقیزستان شوند.

نکته جالب توجه عدم وجود نام سعید عبدولی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک ریو و سامان عبدولی نایب قهرمان آسیا در لیست اولیه تیم ملی بود . احد پازاج مدیر فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی ایران در گفتوگو با پانا درباره حذف نام برادران عبدولی از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برادران عبدولی از نظر فنی واقعاً کشتیگیرهای قابل قبولی هستند اما متاسفانه از نظر مسائل انضباطی مورد تائید نیستند و بارها بدون اینکه کادر فنی را در جریان بگذارند در اردوهای تیم ملی غیبت کردهاند.

وی ادامه داد: عدم حضور در اردوی تیم ملی بدون اطلاع دادن به کادر فنی، موضوعی است که به هیچ عنوان برای ما قابلپذیرش نیست و این مساله را هم بارها عنوان کردهایم. متاسفانه این دو برادر در تمرینات تیم ملی حاضر نشدند به همین دلیل شانس حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را از دست دادند هر دوی آنها میتوانستند به تیم ملی کمک کنند اما متاسفانه بینظمیها کار دستشان شد و نامشان را خط زدیم. با این وضعیت برای رقابتهای قهرمانی آسیا هیچ کدام شانس حضور ندارند چرا که ما چند روز دیگر اعزام میشویم و دیگر لیست تیم ملی بسته شده است.

پازاج در پاسخ به اینکه چه زمانی آنها میتوانند به اردوی تیم ملی بیایند،گفت: اگر سعید عبدولی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی بیاید و در چارچوب مقررات عمل کند میتواند دوباره شانس کسب دوبنده تیم ملی را داشته باشد در غیر این صورت هیچ شانسی نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: ما بارها به کشتی گیران اعلام کردهایم که کادر فنی تیم ملی آمادگی هرگونه تعامل با آنها را دارد و بهتر است اگر مشکلی دارند ما را در جریان بگذارند نه اینکه بدون اطلاع قبلی چند روز در اردوی تیم ملی غیبت داشته باشند.

بعد از این اظهارنظرها از سوی مدیر تیمهای ملی کشتی فرنگی، سعید عبدولی در گفتوگو با خبرنگار پانا در مورد علت غیبتش در اردوی تیم ملی گفت: من پیش از این به کادر فنی تیم ملی گفته بودم نمیتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شوم چرا که مصدوم هستم و کارهای لیزر درمانیام را انجام میدهم. علاوه بر مشکل مصدومیتی که دارم، به نظرم حضور فرهنگی کاران جوان در مسابقات قهرمانی آسیا باید در اولویت قرار داشته باشد و بهتر است آنها در این رقابتها شرکت کنند.

منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون