کد خبر: ۱۳۹۸۵
۱۸:۲۸ -۱۰ بهمن ۱۳۹۶

مهرداد مردانی:‌در جام تختی روی اشتباه تکنیکی طلا را از دست دادم

فرنگی‌کار خوزستانی وزن 60 کیلوگرم تیم‌ملی گفت: در فینال مسابقات بین‌المللی جام تختی در مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستانی در حالی که می‌توانستم به مدال طلا برسم، روی اشتباه تکتیکی و نداشتن تمرکز لازم، شکست خوردم.

ورزش و جوان- مهرداد مردانی - منطقه خوزستان، در خصوص کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی جام تختی، اظهارکرد: در کشتی اول برابر فرنگی‌کار آذربایجانی که قهرمان جوانان جهان بود به برتری رسیدم.  در دومین مصاف نیز کشتی‌گیر آذربایجانی را که دارنده نشان برنز امیدهای جهان بود، شکست دادم و در دیدار ما قبل فینال هم فرنگی‌کار قزاقستانی را که عنوان نایب‌قهرمانی جهان را داشت، از پیش‌رو برداشتم.

وی بیان کرد: در فینال نیز در مصاف با اوزور ژوژوپبیکوف، کشتی‌گیر قرقیزستانی در حالی که می‌توانستم به مدال طلا برسم، روی اشتباه تکتیکی و این‌که تمرکز لازم را نداشتم، شکست خوردم. من آن‌طور که باید کار می‌کردم، کار نکردم، زیرا از وقتی که روی تشک رفتم به این فکر می‌کردم که در زمان نخست در خاک حریف ننشینم و همین موضوع تمرکزم را برهم زد. یک ماه دیگر مسابقات آسیایی را داریم و باید با همین حریف قرقیزستانی کشتی بگیرم و آنجا کشتی مدنظرم را خواهم گرفت.
این فرنگی‌کار خوزستانی با اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات و حضور عنوان‌دارهای جهان در جام تختی نیز  عنوان کرد: تمامی حریفان من در این پیکارها از عنوان دارهای اروپا و آسیا بودند. امسال کشتی‌گیران خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند. من چهار دوره در جام تختی کشتی گرفته‌ام ولی سطح مسابقات امسال با تمامی دوره‌های قبل متفاوت و از کیفیت بالایی برخوردار بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون