کد خبر: ۱۳۹۴۱
۱۰:۰۴ -۰۹ بهمن ۱۳۹۶
آسیب به قفسه سینه و گردن؛
بازیکن جوان استقلال پس از سانحه واژگونی خودرو در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بوشهر بستری است.
ورزش و جوان- مهدی قائدی که بر اثر سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود، پس از انجام عمل جراحی درحال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است.


 بازیکن جوان استقلال بعد از درخشش برابر پارس جنوبی و با توجه به محرومیت از دیدار با نفت آبادان برای رسیدگی به امور شخصی و آموزشی خود و جمع آوری مدارک برای خروج از کشور با اجازه کادرفنی به بوشهر سفر کرد. این سانحه نیمه شب دوشنبه در یکی از اتوبان های شهر بوشهر برای این بازیکن رخ داد و و سیله نقلیه این بازیکن با خارج شدن از جاده اصلی، واژگون شد. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تایید این خبر اعلام کرد که واژگونی خودرو حوالی ساعت 1:30 بامداد رخ داده و دلیل این موضوع نیز سرعت زیاد وسیله نقلیه بوده است.


در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی چهار سرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده‌اند .


مهدی قائدی و یک سرنشین دیگر با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شدند و سپس خانواده این بازیکن در این بیمارستان حاضر شدند.


عمل جراحی مهدی قائدی به پایان رسیده و شنیده ها حاکی از این است که این بازیکن جوان از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شده است که بعد از عمل جراحی خطر رفع شده است.

 

 

 

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون