کد خبر: ۱۳۴۵۷
۱۸:۱۹ -۲۱ دی ۱۳۹۶

شماتیک احتمالی استقلال مقابل سایپا؛ پژمان در دفاع، روزبه در هافبک

ترکیب استقلال مقابل سایپا وابستگی زیادی به پژمان منتظری دارد. اگر پژمان بازی نکند، روزبه در همان دفاع قرار خواهد گرفت و یک هافبک دفاعی کنار امید ابراهیمی به بازی می‌رود. ولی در صورت بازی دادن به پژمان، روزبه چشمی به هافبک برمی‌گردد.
ورزش و جوان- با محرومیت سرور جپاروف از بازی با سایپا احتمالا فرشید اسماعیلی جانشین این بازیکن خواهد شد. امید ابراهیمی هم از عقب‌تر وظیفه بازیسازی را به عهده خواهد گرفت و با پاس‌های قطری برای استقلال موقعیت می‌سازد. در حال حاضر، امید تنها بازیکنی است که در غیاب جپاروف می‌تواند موتور محرک تیم باشد. در این صورت شفر باید یک هافبک دفاعی خوب در کنار ابراهیمی به بازی بفرستد که خیال تیم از بابت کارهای دفاعی جمع باشد و تمام تمرکز امید ابراهیمی به شکل دادن حملات تیم معطوف شود. و این یعنی اینکه احتمالا روزبه چشمی به پست تخصصی‌اش برمی‌گردد. در صورت بازگشت روزبه به پست هافبک دفاعی، شفر در خط دفاع هم دچار دگرگونی خواهد شد. از شانس خوب او، پژمان منتظری به میادین برگشت و در مسابقه با تراکتور هم حال و روز خوبی داشت. منتظری در این بازی هم به میدان می‌رود و احتمالا زوج مجید حسینی را تشکیل خواهد داد.

در صورت حضور چشمی در پست هافبک دفاعی، امید نورافکن برای بازی کردن باید دفاع چپ منتقل شود و جای زکی‌پور را بگیرد. وریا غفوری هم که این روزها در آمادگی بالایی به سر می‌برد، جدی‌ترین و محتمل‌ترین بازیکن برای حضور در خط راست دفاعی است. شجاعیان هم به فرم سابق برگشته و و یکی از بازیکنان تهاجمی استقلال خواهد بود. در کنار شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی به بازی می‌روند و علی قربانی هم مهاجم تیم خواهد بود.

شماتیک احتمالی استقلال مقابل سایپا

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون