کد خبر: ۱۳۳۵۵
۱۸:۵۱ -۱۸ دی ۱۳۹۶
مرضیه جعفری پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان بیان کرد: در حال حاضر قصدی برای جذب بازیکن در نیم فصل دوم نداریم.

ورزش و جوان-سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درباره جذب بازیکن برای نیم فصل دوم اظهار کرد: در حال حاضر تصمیمی برای جذب بازیکن نداریم و اقدامی انجام نداده‌ایم. یکی از بازیکنان را به تیم دیگری خواهیم دید اما آن تیم مشخص نیست.

تیم شهرداری بم در نیم فصل نخست رقابت‌ها با 30 امتیاز قهرمان شد. شهبازی درباره قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت:‌ هدف بازیکنان و کادر فنی کسب قهرمانی در لیگ است. امسال شرایط سختی برای کسب قهرمانی وجود دارد. تیمهای سیرجان و سپاهان مهره‌های خوبی را در اختیار گرفته‌اند. ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد. ان‌شاءالله که قهرمان می‌شویم.

او درباره شرایط داوری و نارضایتی سایر تیم‌ها تصریح کرد: تیم ما نیز با داوری مشکل داشت. در نیم فصل نخستِ مسابقه‌ها سطح داوری خوب نبود. همانطور که بازیکنان و مربیان روند پیشرفت خود را ادامه می‌دهند داوران نیز باید همین کار را انجام دهند. متاسفانه اشتباهات داوری بسیار زیاد بود. این اشتباهات مغرضانه نیست و لازم است داوران دانش خود را بالا ببرند و از نظر  آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار گیرند.

تیم شهرداری بم در نیم فصل نخست رقابت ها با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و راه یاب ملل سنندج با 27 امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون