کد خبر: ۱۳۲۶۷
۱۷:۲۸ -۱۶ دی ۱۳۹۶
ملی‌پوش کاراته بانوان پس از پایان مرحله دوم اردو جهت حضور در کاراته وان پاریس، بیان کرد: شرایط خوبی داریم و خود را برای کسب نتایج خوب در کاراته وان پاریس مهیا می‌کنیم.

ورزش و جوان- حمیده عباسعلی پس از پایان مرحله دوم اردوهای تیم‌ ‌ملی برای حضور در کاراته وان پاریس، اظهار کرد: تقریبا یک ماه است که به صورت جدی تمرینات اصلی و تخصصی را پیگیری می کنم و آنالیز حریفانم را نیز آغاز کرده ام. این مرحله از اردو تمام شد، شرایط خوبی داریم و همه خود را برای کسب نتایج خوب در کاراته وان پاریس مهیا می‌کنیم. پس از پایان اردو نیز هر کسی تمرینات خودش را پیگیری می‌کند مخصوصا من که به تمرینات شخصی‌ام وابسته ام چون با مربی خودم تمرین می‌کنم. شرایط جوری است که باید تک تک حریفان را آنالیز و با هر حریف یک جور مبارزه کرد به همین دلیل پس از پایان اردو تمرینات شخصی‌ام را آغاز کرده‌ام. ‌

عباسعلی درباره سطح کاراته وان پاریس و شانس کسب مدال، تصریح کرد: با توجه به این که هر ساله در کاراته وان فرانسه که یکی از بهترین کاراته وان‌ها بوده است، شرکت کرده‌ایم، حریفان را به خوبی می شناسیم،  از نظر کیفی سطح بالایی دارد چرا که در این مرحله ۶۴ نفر برتر حضور دارند. کسب مدال دور از دسترس نیست و چیزی از حریفان کمتر نداریم. بارها  در مسابقات مهم ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم بهترین باشیم و این اتفاق نیز افتاده است. در حال‌ حاضر نیز شرایط سختی نداریم. ما با همان حریفان قدیمی مبارزه داریم و تنها کاری که باید کرد آنالیز تک تک رقبا است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون