کد خبر: ۱۳۲۱۰
۲۰:۰۰ -۱۳ دی ۱۳۹۶
لیلا بهرامی در پایان مرحله دوم اردوی تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان، شرایط را خوب ارزیابی کرد.

ورزش و جوان- سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان پس از پایان دومین مرحله اردوی ملی پوشان جهت آماده سازی تیم، در کاراته وان پاریس، اظهار کرد: روز گذشته (سه شنبه) دومین مرحله اردو را به پایان رساندیم و شرایط خوب است، هم از  وضعیت ملی‌پوشان راضی هستم و هم از برنامه‌ریزی های خوبی که صورت گرفته است.  کاراته کاهایی که رنکینگ زیر 100 دارند می‌توانند به کاراته وان فرانسه اعزام شوند.

نسرین دوستی ، سارا بهمن یار، فاطمه چالاکی ، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، مبینا کاویانی، محدثه آقایی و حمیده عباسعلی نفرات حاضر در اردو هستند. سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته درباره نفرات اعزامی به مسابقات کاراته وان پاریس، گفت‌: تمام این بازیکنان به مسابقات اعزام خواهند شد. در کنار این نفرات کاراته کاهای دیگری نیز در اردو حضور دارند و در کنار ملی‌پوشان تمرین می‌کنند، افرادی که احتمال دارد به کاراته وان ‌اسپانیا اعزام شوند. نفراتی که رنکینگ بالای 100 دارند و از نظر فنی خوب هستند را  به اردو دعوت می‌کنم تا درکنار سایر ملی پوشان تمرینات خود را پیگیری کنند.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی او از کسب مدال در کاراته وان پاریس با توجه به حضور بهترین‌ها در این رقابت ها  چیست؟ تصریح کرد: به ملی‌پوشان امیدوارم. پیش‌بینی کسب مدال در این مسابقات سخت است چرا که سطح مسابقات فرانسه بالا است و بهترین ها در آن حضور دارند. تعداد بسیار محدودی می‌توانند در کاراته وان پاریس شرکت کنند،  به همین دلیل سطح کیفی مسابقات بالا است. ما نیز کاراته کاهای خوبی را در اختیار داریم.

به گزارش ایسنا، نخستین مرحله از کاراته وان سال 2018 با کاراته وان پاریس آغاز می شود و ملی پوشان خود را برای حضور در این مرحله از رقابت ها آماده می کنند. اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 ، روزهای 3 تا 6 بهمن ماه در فرانسه برگزار می شود.\

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون