کد خبر: ۱۳۱۷۴
۱۹:۵۶ -۱۲ دی ۱۳۹۶
ملی‌پوش تکواندوی ایران معتقد است که روی سکو رفتن در مسابقات "گرنداسلم" کمترین حق او است.

ورزش و جوان- میرهاشم حسینی  با اشاره به تمرینات پر فشار خود در اردوهای تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: اردوهایی که از چند هفته پیش شروع کردیم به خوبی پیش رفته است و آمادگی خوبی برای شرکت کردن در رقابت‌های "گرنداسلم" دارم. با تلاشی که کرده‌ام، روی سکو رفتن در این رقابت‌ها کمترین حق من است.

او در پاسخ به این سوال که در چین هم تمریناتی را پیش از آغاز مسابقات خواهند داشت؟ توضیح داد: تمرینات من و یعقوبی به پایان رسید و به محل برگزاری مسابقات اعزام می‌شویم. دو تا سه روز قبل مسابقات هم تمریناتی را در چین برگزار می‌کنیم تا آمادگی لازم برای شرکت کردن در مبارزات را داشته باشیم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران در مورد رقابت‌های گرنداسلم نیز گفت: به نظر من سطح این رقابت‌ها از المپیک هم بالاتر است. کار سختی در پیش داریم، همه تکواندوکاران حاضر از بهترین‌های جهان هستند که امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی را کسب کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۷ موجو، ادامه داد:  کادرفنی تمام تلاش خود را برای آنالیز رقبای ملی‌پوشان کرده است تا تکواندوکاران عملکرد قابل قبولی مقابل حریفان، از خود به نمایش بگذارند. برای این رقابت‌ها برنامه داشتیم و امیدوارم موفق شویم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون