کد خبر: ۱۳۱۰۷
۱۷:۴۶ -۰۹ دی ۱۳۹۶
مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
مهدی فنونی‌زاده

ورزش و جوان- مهدی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ورزش و جوان گفت: تا اینجای کار مدیریت شفر در استقلال عالی بوده است هرچند نفرات همان نفرات دوران سرمربیگری منصوریان هستند. استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود و این حاصل بینش و تفکر شفر و دستیارانش است.

اگر استقلال به همین منوال لیگ را دنبال کند می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول باشد و از طرفی با این آمادگی که در بازیکنان استقلال وجود دارد آن‌ها توانایی قهرمانی در جام حذفی را دارند هرچند بازی مقابل صنعت نفت آبادان آن هم در خانه حریف کار بسیار دشواری است زیرا آن‌ها زخم خورده 4 گلی هستند که در لیگ از آبی پوشان دریافت کردند و سخت به دنبال انتقام هستند.

تصورم بر اینست اگر شاگردان شفر صنعت نفت آبادان را شکست دهند بازی راحت‌تری را در فینال پیش‌رو دارند و می‌توان شانس استقلال را برای قهرمانی در جام حذفی بالا دانست.

فنونی‌زاده در ادامه راجع به عملکرد فوق العاده سیدحسین حسینی در درون دروازه افزود: حسینی در این هفته‌ها بسیار خوب و چابک عمل کرده است. من حسینی را شاگرد رحمتی می‌دانم و مطمئنم که تجربه رحمتی خیلی به کار حسینی جوان می‌آید. رحمتی هم امسال خوب کار کرده و این نظر کادر فنی است که این روزها حسینی شماره یک استقلال باشد.

از نظر من دو دروازه‌بان استقلال بهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند. اگر حسینی این روند رو به رشد خود را ادامه دهد می‌تواند گزینه اول سرمربی تیم ملی در جام جهانی باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون