کد خبر: ۱۳۰۲۸
۲۱:۲۰ -۰۶ دی ۱۳۹۶
نیمار ستاره تیم ملی برزیل در مورد جام جهانی ۲۰۱۴ و همچنین جام جهانی پیش رو در روسیه صحبت کرد.
ورزش و جوان- نیمار در فاصله چند ماه تا حضور در مسابقات جام جهانی روسیه به یادآوری خاطره مصدومیتش در جام جهانی قبلی پرداخت:

    تیم ملی برزیل در بهترین شرایط خود بسر می برد. بدترین لحظه ام در تیم ملی مربوط به مصدومیت هایم است. همیشه نسبت به مصدومیت ها حس بدی داشته ام. در بازی برزیل و کلمبیا وقتی که مصدوم شدم بدترین هفته عمرم را تجربه کردم. تنها در خانه نشستم و گریه می کردم. مادر و پدرم هم ناراحت بودند و گریه می کردند. زمانی که ضربه زونیگا به کمرم خورد، سعی کردم بلند شوم اما بدنم خیلی درد می کرد. یادم است که مارسلو از پزشکان خواست که وارد زمین شوند. من می خواستم بازی کنم و گل بزنم اما توانش را نداشتم. پزشکان بالای سرم آمدند. به آنها گفتم که می خواهم در زمین بمانم اما نمی توانستم پاهایم را تکان بدهم. شروع به اشک ریختن کردم چون درد بسیار زیادی حس می کردم. پاهایم را حس نمی کردم و مستقیما از استادیوم راهی بیمارستان شدم. زمانی که سعی کردم روی پایم بایستم درد بسیار شدیدی حس کردم. پزشک در آن جا به من گفت که جام جهانی را از دست می دهم اما مشکلم جدی نیست و به تدریج می توانم بازی کنم.

ستاره پاریسن ژرمن در مورد این که برزیل بدون او مقابل آلمان تحقیر شد هم صحبت کرد:

    حس خیلی بدی برای ما داشت. صحبت کردن از بیرون در مورد آن بازی مشکل است. هر بار از من در مورد آن بازی پرسیدند گفتم که هیچ نمی دانم. یک افتضاح برای ما بود و هرگز فراموش نخواهد شد. حتی شش ماه بعد از جام جهانی هم در مورد شکست هفت بر یک صحبت می شد. البته جام جهانی برای ما نکات مثبتی هم داشت : درس گرفتن و امید به آینده. مسلما دوست نداشتم که کار را با نتیجه هفت بر یک تمام کنیم اما چاره دیگری نیست.

نیمار در مورد حضور در مسابقات روسیه ۲۰۱۸ گفت:

    سطح تیم ملی برزیل خیلی بهتر شده است. برای بازی کردن مقابل بهترین تیمها و بهترین بازیکنان آماده هستیم. فوتبال خیلی مشکل است. شگفتی ساز جام جهانی؟ ایسلند. یکی از بازیهایشان را دیدم و خیلی خوب بازی می کنند. باید مراقبشان باشیم چون ممکن است شگفتی ساز شوند. برزیل یک پله از اسپانیا بالاتر است هر چند که آنها در کنار آرژانتین، فرانسه و آلمان از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. برزیل بازیکن فوق العاده ای دارد.  ژسوس هم بازیکن خوبی است که می تواند برای ما خوب بازیسازی کند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون