کد خبر: ۱۲۹۰۴
۱۸:۰۵ -۰۲ دی ۱۳۹۶
مختار کلانتری، کاندید مجمع ریاست فدراسیون تکواندو از شرکت در انتخابات انصراف داد.
ورزش و جوان- مختار کلانتری با حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با اعلام این که به خواسته وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو شرکت کرده است، اظهار کرد: بنده قصد شرکت کردن در این مجمع را نداشتم، اما به گفته وزیر ورزش و جوانان با این مضمون که در انتخابات شرکت کن، اما حس رقابتی با محمد پولادگر نداشته باش و در این مجمع شرکت کردم و برای این که خواسته وزیر ورزش و جوانان به طور کامل تحقق یابد، از شرکت کردن در این انتخابات نیز انصراف می‌دهم.

رییس سابق فدراسیون تکواندو در ادامه‌ افزود: بنده هیچ گاه منتقد فدراسیون تکواندو نبودم ، اما در جایگاه فردی از خانواده‌ تکواندو فکر می‌کنم که یکسری اتفاقات باید رخ می داد که در این مدیریت پیش نیامد.

کلانتری همچنین پس از کناره‌گیری از انتخابات فدراسیون تکواندو و در جمع خبرنگاران درباره علل کناره‌گیری خود از شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو، خاطر نشان کرد: مجمعی که رای آن مشخص است و از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان به پولادگر اعلام کرده‌اند که در این انتخابات شرکت کند، تصور نمی‌کنم که حضور در چنین انتخاباتی ضرورت داشته باشد. من فکر می‌کردم که تغییراتی صورت بگیرد و حتی قول تغییرات نیز در این فدراسیون داده بودند که محمد پولادگر از شرکت در این انتخابات کناره‌گیری خواهد کرد، اما متاسفانه نمی دانم که چطور صبح رای تغییر کرد و داورزنی ، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به من گفت‌ که تصمیم بر این شده که پولادگر در انتخابات فدراسیون تکواندو حضور داشته باشد. مشخص خواهد شد که در پایان مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو چه کسی رییس این فدراسیون خواهد شد.

مختار کلانتری در پایان افزود: من در انتخاباتی که فرمایشی باشد شرکت نمی‌کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون