کد خبر: ۱۲۸۶۷
۱۸:۲۶ -۳۰ آذر ۱۳۹۶

هاینکس: از زمان آمدن من خارق العاده کار کرده ایم

سرمربی کهنه کار بایرن مونیخ پس از پیروزی مقابل بروسیا دورتموند در جام حذفی آلمان عملکرد شاگردانش را ستود و بازی تمیش را عالی توصیف کرد.
ورزش و جوان- در حساس ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی آلمان، چهارشنبه شب تیم های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در آلیانس آرنا به مصاف هم رفتند که در پایان بایرن مونیخ با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل رقیب دیرینه خود موفق به صعود به دور بعد شد. یوپ هاینکس، سرمربی ۷۲ ساله باواریایی ها پس از این بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

به نقل از ESPN، هاینکس در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:

نتوانستیم با به ثمر رساندن گل های بیشتر بازی را زودتر تمام کنیم. اگر از موقعیت های خود در نیمه اول بهره برده بودیم به جای ۲ بر ۰ می توانستیم با ۴ یا ۵ گل پیش بیوفتیم. با نظمی بالا بازی کردیم و موقعیت های متعددی داشتیم و از لحظه اول تا آخر بر بازی مسلط بودیم. همین مسئله (عدم استفاده از موقعیت ها) ضعف اصلی ما در بازی بود.

حتی بعد از شروع نیمه دوم هم دو موقعیت خیلی خوب داشتیم تا برتری خود را بیشتر کنیم. بر اساس تجربیاتم می دانم که اگر از موقعیت ها استفاده نشود و گلی هم دریافت شود خود به خود تحت یک فشار غیر ضروری قرار خواهیم گرفت. به طور کلی ما بیش از یک ساعت بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های مسلم گلزنی داشتیم. این یک پیروزی کاملا سزاوارانه بود.

هاینکس در ادامه باز هم عملکرد تیم خود را در هفته های اخیر مورد ستایش قرار داد و گفت:

تیم از زمان آمدن من بسیار عالی شده است. من و تیم مربی هایم تغییرات زیادی ایجاد کرده ایم و شدت تمرینات را افزایش داده ایم. از ۳۰ امتیاز ممکن در بوندسلیگا ۲۷ امتیاز را کسب کرده ایم و از رده دوم به صدر جدول صعود کرده ایم و اختلاف خیلی زیادی ایجاد کرده ایم. همچنین ۴ بازی لیگ قهرمانان را برده ایم دو بازی جام حذفی هم مقابل حریفانی دشوار پیروز شده ایم.

فوتبال آلمان در حالی وارد تعطیلات زمستانی خود می شود که بایرن مونیخ در ۱۲ ژانویه سال آینده میلادی و در زمین بایر لورکوزن نخستین بازی از نیم فصل دوم خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون