کد خبر: ۱۲۴۹۵
۱۹:۰۱ -۱۷ آذر ۱۳۹۶
سرمربی تیم پیکان تهران پس از بازی هفته نخست تیمش در لیگ برتر والیبال بانوان بیان کرد: تیم‌ها به یک باره از حضور در لیگ انصراف می‌دهند و این اصلا برای لیگ برتر والیبال بانوان خوب نیست.

ورزش و جوان- میترا شعبانیان درباره بازی‌های هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان و انصراف تیم‌ها اظهار کرد: با توجه به این که فدراسیون در جذب اسپانسرها تلاش کرد تا بازیکنان با سابقه لیگ را از دست ندهد و بازیکنان جوان نیز در مسابقات دیده شوند اما متاسفانه  تا آخرین لحظه حضور تیم‌ها در مسابقات مشخص نیست و به یک‌باره تیم‌ها انصراف و یا دیدارها لغو می‌شود و این اصلا برای لیگ برتر والیبال بانوان خوب نیست.

او در ادامه با اشاره به مشکلات دیگر لیگ برتر خاطرنشان کرد:  تعداد تیم‌های شهرستانی نیز کاهش یافته است و تنها سه تیم شهرداری تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و بهنمیر مازندران تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ هستند و این نیز اصلا شرایط خوبی نیست چرا که اکثر ملی‌پوشان از بازیکنان شهرستان هستند و این نشان می‌دهد پتانسیل‌های خوبی در سایر استان‌های کشور داریم و امیدوارم برای حضور تیم‌های شهرستانی در لیگ یک برنامه‌ریزی خوبی از سوی وزارت ورزش صورت گیرد.

شعبانیان درباره حضور تیم خود در لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: تیم خوبی در اختیار دارم، شیرازه تیم ما رده سنی امید، جوانان و نوجوانان است. سعی کردم چهار تن از ملی‌پوشان با تجربه را به خدمت بگیرم و سایر بازیکنان جویای نام هستند.

سرمربی پیکان تهران در ادامه افزود: امیدوارم نتایج خوبی را برای پیکان کسب کنیم چون پیکان حمایت خوبی را از تیم به عمل آورده وباشگاهی است که در بخش مردان جزو تیم‌های باتجربه است. از سعادتمند تشکر می‌کنم به دلیل حمایت از تیم سرمایه در سال گذشته و بسیار مایل بود امسال نیز تیم‌داری کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

شبعانیان درباره راهکار خود برای جلوگیری از انصراف تیم‌ها و بهبود کیفیت لیگ برتر والیبال بانوان تصریح کرد: تیم آبنوس کار قشنگی انجام داده است و آن این که صادقانه به بازیکنان خود گفته است هزینه‌ای نمی‌تواند انجام دهد و هر بازیکنی که می‌خواهد در لیگ دیده شود اعلام آمادگی کند. ریاضی خود از بازیکنان ملی‌پوش است، در گذشته به خاطر عشق و علاقه و نه قراردادهای مالی بازی می‌کردیم اما در حال حاضر شرایط فرق کرده است، ملی پوشان باید قرادادهای مالی خوبی داشته باشند چراکه تمام زندگی خود را صرف ورزش کرده‌اند و در اردوهای ملی عرق ریخته‌اند. به غیر از ملی‌پوشان بازیکنانی که جویای نام هستند و  فرصت دیده شدن ندارند اگر برخی از تیم‌ها با بودجه کم‌تر حضور داشته باشند و هدف‌شان به دور از هدف قهرمانی باشد بسیار خوب است. تیم آبنوس بازی خوبی را مقابل ما انجام داد و ما انتظار چنین بازی را نداشتیم. این نشان می‌دهد که بازیکنان آبنوس از روی تعصب بازی کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون