کد خبر: ۱۲۴۷۵
۲۲:۱۴ -۱۶ آذر ۱۳۹۶

خامس: رونالدو شایسته توپ طلا است؛ دوباره از بازی خود لذت می برم

به دنبال پیروزی ۳-۱ بایرن مونیخ مقابل پاریسن ژرمن، خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی این تیم در مورد قرعه کشی مرحله حذفی، توپ طلا و فرم کنونی خود صحبت کرد.
ورزش و جوان- بایرن مونیخ به عنوان تیم دوم از گروه B صعود کرد و از این رو نمی توانند در مرحله بعدی با رئال مادرید روبرو شوند. از خامس سؤال شد که آیا از این بابت خوشحال است یا می خواست مقابل تیم سابقش قرار بگیرد؟

فکر نمی کنم دیگر حریف آسانی در لیگ قهرمانان باقی مانده باشد. با هر تیمی بازی کنید، سخت است بخصوص در مرحله یک هشتم نهایی که باید در اوج بازی خود باشید. با این وجود، بازگشت به برنابئو خاص خواهد بود.

نظر شما در مورد شانس کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلا چیست؟

او شایستگی اش را دارد. کریستیانو سال فوق العاده ای داشت و برایش خوشحالم. این پنجمین توپ طلای او خواهد بود، و در حال حاضر این گویای همه چیز است. او در طول دوران حرفه ای خود مدام پیشرفت کرده و به بازیکنی فوق العاده تبدیل شده است.

شما نقش مهمی در پیروزی بایرن مقابل پی اس جی ایفا کردید. آیا دوباره از بازی خود لذت می برید؟

بله، در حال حاضر خوب بازی می کنم، که به خاطر دقایق بازی بیشتر درون زمین است. این یعنی تلاش هایم نتیجه داده است؛ وقتی بازی می کنید، می توانید استعداد خود را محک بزنید و همه چیز آسان تر می شود، بخصوص وقتی در کنار بازیکنان بزرگی که بایرن مونیخ در اختیار دارد، قرار می گیرید. از بازی خود لذت می برم و تنها هدفم کمک به تیم است تا پیروز شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون