کد خبر: ۱۲۳۳۷
۱۷:۲۴ -۱۲ آذر ۱۳۹۶

آسمان اصفهان ابری‌تر می شود/ بحران پیچیده در ذوب آهن

نوسان در نتیجه‌گیری تنها مشکل این روزهای ذوب آهن نیست؛ تیم قدیمی شهر اصفهان در نیم فصل باید با سه بازیکن اصلی خود خداحافظی کند.
ورزش و جوان- در حالی که فوتبال اصفهان در فصل جاری حال و روز خوشی ندارد و خبری از مدعی بودن همیشگی تیم های این شهر در لیگ برتر نیست خبرها از اصفهان حکایت از پیچیده‌تر شدن اوضاع و احوال ذوب آهن دارد.

همانطور که روز گذشته پانا خبر داده بود قرار است طی این هفته جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن تشکیل شود و روند نتایج پر نوسان این تیم در لیگ برتر شانزدهم مورد بررسی قرار گیرد.

ذوب آهن که پس از حذف نفت به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده است علاوه بر بحران نتیجه گیری در نیم فصل شاهد بحران دیگری خواهد بود. شنیده‌ها از اصفهان حاکی است که سه بازیکن اصلی و تاثیر گذار ذوب آهن به نام‌های " احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور " سرباز شده اند و با ارسال دفترچه اعزام به خدمت از نیم فصل نمی توانند برای این تیم بازی کنند.

در شرایطی که ذوب آهن اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد و باید برای آسیا آماده شود جدایی این سه نفر می تواند مشکلات این تیم قدیمی فوتبال اصفهان رو دو چندان کند و شاید نتایج آنها را در آسیا تحت تاثیر قرار دهد.

منبع: پانا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون