کد خبر: ۱۲۲۰۳
۲۰:۳۱ -۰۷ آذر ۱۳۹۶

علی‌نژاد: نماینده تیم دانشگاه در جلسه قرعه‌کشی لیگ ووشو نبود

رئیس فدراسین ووشوی ایران گفت: لیگ‌برتر را برای برگزاری با دو روش دوره‌ای و دو گروهی قرعه‌کشی کردیم که نماینده‌ی تیم دانشگاه آزاد در محل قرعه‌کشی نبود.

ورزش و جوان- مهدی علی‌نژاد در پاسخ به اعتراض مسئولان تیم دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری لیگ‌برتر ووشو با روش دوره‌ای در یک گروه، اظهار کرد: روزی که ثبت نام‌های تیم‌ها در مهر ماه انجام شد، با حضور نمایندگان و سرپرست‌های همه‌ی تیم‌ها این رقابت‌ها را برای برگزاری لیگ با دو روش، دو گروهی و یک گروهی(دوره‌ای) قرعه کشی کردیم.

او افزود: از همان ابتدا نسبت به حضور تیم شهرداری بندرعباس برای شرکت در رقابت‌های لیگ‌برتر ووشو ابهام وجود داشت که به همین دلیل این قرعه کشی‌ها هم با موافقت عوامل تیم‌ها با دو روش برگزار شد. فقط نماینده‌ی تیم دانشگاه آزاد در محل برگزاری قرعه کشی حضور نداشت که امضای خود را ارائه دهد. فکر می‌کنم کار داشت و در جلسه نبود که این خبر را به باشگاه و کادرفنی تیم خود برساند!

رئیس فدراسیون ووشوی ایران در خصوص این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر ووشو گفت: بازی‌هایی که در این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر دیدم سطح قابل قبولی داشت و فکر می‌کنم لیگ خوبی را شاهد باشیم. در هفته سوم هم دو تیم دانشگاه آزاد و پارس جنوبی به مصاف هم می‌روند که دو قدرت لیگ هستند. قطعا هفته‌ی سوم این رقابت‌ها از هیجان بالایی برخوردار خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: با برگزاری لیگ به صورت دوره‌ای تعداد بازی‌های لیگ‌برتر ووشو بیشتر شده است که همین مسئله باعث بالا رفتن جذابیت مسابقه‌ها می‌شود. من هم با توجه به موافقت مسئولان تیم‌ها با این روش برگزاری موافقم.

علی نژاد در پاسخ به این سوال که سال آینده هم لیگ برتر ووشو به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود؟ توضیح داد: در فصل آینده هم این مسئله بستگی به تعداد تیم‌های ثبت نام کننده جهت شرکت در مسابقات لیگ دارد. اگر تعداد تیم‌ها ۱۰ یا بیشتر باشد مسابقات را در دو گروه برگزار می‌کنیم، اما اگر مثل امسال هشت تیم باشد، در یک گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون