کد خبر: ۱۲۱۲۴
۱۵:۴۸ -۰۵ آذر ۱۳۹۶
حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
حسن خان‌محمدی
ورزش و جوان- حسن خان‌محمدی پیشکسوت تیم پرسپولیس در رابطه با بازی روز گذشته پرسپولیس و پارس‌جنوبی‌جم به خبرنگار ما گفت: از لحظه‌ای که داور سوت شروع بازی را زد مشخص بود که مسابقه‌ای حساس در پیش است. این بازی برای هر دو تیم شش امتیازی بود و از این‌رو هم شاگردان برانکو و هم شاگردان تارتار محتاطانه بازی را دنبال می‌کردند و اکثر درگیری‌ها در وسط زمین بود.

به نظر من نیمه اول پارس‌جنوبی‌جم بهتر ظاهر شد ولی نیمه دوم با تعویض‌های درست و منطقی برانکو این پرسپولیس بود که بهتر از میزبان کار را دنبال کرد. 10 دقیقه آخر بازی پرسپولیس خیلی فشار آورد و نشان داد که انگیزه بردن در آن‌ها به مراتب بیشتر از میزبان است.

علیرغم اینکه بازیکنان پارس‌جنوبی‌جم دوندگی خوبی در زمین داشتند اما اهداف بزرگ برانکو بر سخت‌کوشی تیم میزبان غلبه کرد.

خان محمدی در رابطه با پنالتی زدن محسن فروزان و نقش وی در این شکست افزود: در فوتبال ما زدن پنالتی از سوی دروازه‌بان خیلی جا نیافتاده است. بی‌شک گل نشدن این توپ در افت روحیه بازیکنان هم‌تیمی تاثیر بسیار زیادی داشت. بازیکنی که در طول بازی خیلی توپ به پایش نخورده نباید پشت ضربه پنالتی قرار گیرد ولی فروزان این کار را انجام داد. هرچند این تصمیم و اتفاق یکی از دلایل شکست تیم میزبان بود ولی نمی‌توان به صرف این ناکامی از تلاش سرخپوشان چشم‌پوشی کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با تحلیلی از بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز به ورزش و جوان گفت: استقلال در این هفته‌ها بسیار پیشرفت کرده و روز به روز هم بهتر می‌شود و تصور می‌کنم در ادامه لیگ، آبی پوشان در جدول وضعیت مناسب‌تری را پیدا کنند.

درون دروازه حسینی بسیار خوب عمل کرده است و گل نخوردن او در بسیاری از مسابقات وضعیت مناسبی را برای شفر و همکارانش رقم زده است.

مشکل اصلی استقلال در گلزنی است و از روزی که کاوه رضایی تیم را ترک کرده این مشکل بیشتر به چشم آمده است. اگر استقلال در نیم فصل، دو مهاجم شش دانگ را به خدمت نگیرد بی‌تردید با چالش روبرو خواهد شد زیرا موفقیت استقلال در گرو گلزنی مهاجمان بااعتماد به نفس است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون