کد خبر: ۱۲۰۹۰
۱۹:۳۶ -۰۴ آذر ۱۳۹۶

هوینس: بایرن مونیخ روحیه جدیدی پیدا کرده است

اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ در جلسه سالانه این تیم گفت که این باشگاه در حال حاضر شرایط آرامی دارد و جنجال های آغاز فصل را پشت سر گذاشته است.
ورزش و جوان- هوینس اعتقاد دارد که مدافع عنوان قهرمانی بارسلونا با بازگشت هاینکس آرامش پیدا کرده است.هاینکس ۷۲ ساله در ماه سپتامبر جانشین آنچلوتی شد. این مربی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ سه گانه را با بایرن مونیخ برده بود. هوینس که اعلام کرد بایرن مونیخ به گردش مالی ۶۴۰،۵ میلیون یورو رسیده است، اظهار داشت:

شکست سه بر صفر مقابل پاریسن ژرمن باشگاه را بیدار کرد. در آن شب مسیری که در شش هفته اخیر طی کردیم آغاز شد. بعد از آن شب هر ۹ بازی خود را با برد به اتمام رساندیم. حال روحی تیم با هاینکس کاملا عوض شد. در حال حاضر شرایط کل تیم عوض شده است و روحیه جدیدی داریم.

هوینکس که به علت فرار مالیاتی به حبس محکوم شده بود به بایرن برگشت. او رابطه خوبی به کارل هاینز رومنیگه، مدیر ورزشی باواریایی ها دارد. وی افزود :

بعد از شکست در پاریس، رومنیگه و من دوباره با هم جلسه گذاشتیم. بعد از دوران حضورم در زندان آسان نبود که دوباره هماهنگ شویم.

رومنیگه مدیر ورزشی بایرن مونیخ هم در مورد اخراج آنچلوتی صحبت کرد:

از آنچلوتی تشکر می کنم. یک شخصیت خوب و یک مربی خوب بود. تصمیمی که در مورد اخراج او در همان آغاز فصل گرفتیم تصمیم آسانی نبود اما از نظر حرفه ای چنین تصمیمی ضروری بود. وقتی این تصمیم را به کارلو گفتم او گفت :" اوکی، حالا دیگر تو رئیس من نیستی اما دوستم خواهی ماند." این نکته عجیبی بود. برای او و تیمش آرزوی بهترین ها را دارم.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون