کد خبر: ۱۲۰۷۶
۲۱:۴۲ -۰۳ آذر ۱۳۹۶

ونگر: پیشرفت اوزیل به خاطر ذهنیت او است

ونگر به تمجید از ذهنیت اوزیل پرداخته است.
ورزش و جوان- مسوت اوزیل که شروع خوبی در این فصل در آرسنال نداشت و شایعات زیادی پیرامون وی مطرح می شد، در هفته های اخیر دوباره توانسته در ترکیب تیم ونگر بدرخشد و تاثیرگذار باشد، ونگر در مصاحبه اخیرش، دلیل پیشرفت اوزیل را ذهنیت این بازیکن عنوان کرده است:

مسوت اوزیل سخت کار کرد و اکنون کاملاً آمده است، به همین دلیل است که او را سرحال و باقدرت می بینید. اوزیل بازیکن با کیفیتی است که همیشه کیفیت بازی اش وجود داشته، اما حالا با تقویت قوای ذهنی خود توانسته به پیشرفت برسد. این دقیقاً همان چیزی است که از او و بازیکنان خوبی همچون او می خواهید. این روزها، فوتبال نیاز به قوای جسمی و ذهنی فراوانی را طلب می کند. اکنون، اوزیل آماده تر از گذشته است.

هر بازیکنی دوست دارد ستاره باشد. وقتی بازیکنی نتواند به این جایگاه برسد، با ناامیدی روبرو می شود، اما بهترین راه مقابله با این ناکامی، سختکوشی است، باید تلاش کنید تا آن چه را که مردم از شما انتظار دارند، برآورده سازید.

ونگر درباره تقابل تیمش با برنلی هم گفت:

مسلماً آن ها پدیده این فصل بوده اند. اگر پیش از شروع فصل، از ۱۰۰ نفر می پرسیدید که برنلی تا این مقطع از فصل، ۲۲ امتیاز می گیرد؟ ۹۰ نفر می گفتند خیر و ده نفر باقیمانده هم احتمالاً خودشان هوادار برنلی می بودند. شن دایچ عملکرد خیلی خوبی در برنلی داشته و ثبات در کار آن ها مشخص است.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون